Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο «Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης»ΜΕΡΟΣ Β’ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΗΜΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΝΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΗΜΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΝΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (άρθρα 686-726)Σχόλιο του χρήστη Σταματακη Δημητρα | 3 Ιουνίου 2026, 23:21




Η συγκεκριμένη τροπολογία δεν είναι μόνο λανθασμένη αλλά και επικίνδυνη.Δεν προστατεύει κανέναν ,δημιουργεί πολίτες δύο ταχυτήτων,ένας απλός πολίτης αν κακοποιησει ένα ζώο θα τιμωρηθεί και εννοείται πως πρέπει να τιμωρηθεί.Οι αιρετοι ,δήμαρχοι ,αντιδήμαρχοι δεν μπορούν να είναι στο απυρόβλητο με πρόσχημα την δήθεν προστασία τους.Ο νόμος 4830/21 ορίζει ρητά για την ευζωια και διαχείριση των αδέσποτων ζώων τους δήμους.Αν περάσει αυτή η τροπολογία αυτομάτως ο νόμος καταργείται,εκτός και αν ο στόχος είναι αυτός.Ηδη γίνονται εγκλήματα σε βάρος των ζώων ελλειπής διαχείριση,κυνοκομεια -κολαστηρια,εγκαταλείψεις στα βουνά,στις χωματερές,αν ψηφιστεί η τροπολογία αυτά τα φαινόμενα θα μεγιστοποιηθούν.Επιτελους αν θέλουμε να περιορίσουμε τα αδέσποτα ζώα ,αν θέλουμε να είμαστε ευρωπαϊκή χώρα ισάξια των άλλων τότε ο νόμος θα πρέπει να ισχύσει απαρεκλιτα φέρνοντας υπό των ευθυνών τους όλους όσους εμπλέκονται με την διαχείριση των αδέσποτων ζώων.-