• Σχόλιο του χρήστη 'Ματίνα' | 4 Ιουνίου 2026, 00:27

    Η διαχείριση των αδέσποτων ζώων αποτελεί θεσμική υποχρέωση των Δήμων και όχι ευθύνη που μπορεί να μετακυλίεται αποκλειστικά σε εθελοντές και φιλοζωικές οργανώσεις. Κάθε νομοθετική ρύθμιση που περιορίζει τη λογοδοσία για σοβαρές παραλείψεις κινδυνεύει να αποδυναμώσει την εφαρμογή του Ν. 4830/2021 και να υπονομεύσει την προστασία των ζώων. Αντί για εξαιρέσεις από την ευθύνη, απαιτούνται αποτελεσματικοί μηχανισμοί ελέγχου, επαρκείς πόροι και ουσιαστική εφαρμογή της νομοθεσίας. Για τους λόγους αυτούς, η συγκεκριμένη τροπολογία θα πρέπει να αποσυρθεί ή επανεξεταστεί.