• Σχόλιο του χρήστη 'Ευη Σπάστρα' | 4 Ιουνίου 2026, 01:49

    Είναι απαράδεκτο αυτό που κάνετε. Αποποιείται τις ευθύνες που έχει ο κάθε δήμος για τα αδέσποτα. Ζητούμε άμεση αλλαγή του άρθρου 3 παραγράφος 720