• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Χατζηευθυμιου' | 4 Ιουνίου 2026, 01:56

    Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τα όσα συμβαίνουν σε κέντρα αδέσποτων ζώων. Αν θέλουμε να ζούμε σε πολιτισμένο κράτος. Ο πολιτισμός φαίνεται από τον τρόπο