• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Χρήστου' | 4 Ιουνίου 2026, 01:02

    Σε μία χώρα που τα αδέσποτα ζώα δημιουργούνται και υποφέρουν από τις ''παραλείψεις'' και την αδιαφορία των Δημάρχων , Δημοτικών υπαλλήλων και Περιφερειαρχών κλπ, είναι απαράδεκτο να προτείνεται να αποποινικοποιηθούν τα αδικήματα που τελούνται δια της παραλείψεως κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σχετικά με την περισυλλογή ζώων από τους Δήμους. Αντίθετα θα πρέπει να διαμορφωθεί ισχυρό νομοθετικό πλαίσιο ώστε να έρχονται οι αρμόδιοι φορείς που αδιαφορούν προ των ευθυνών τους.