• Σχόλιο του χρήστη 'Νεκταρια Γραμματοση' | 4 Ιουνίου 2026, 02:09

    Ειστε καθολου με τα καλα σας; Απαξιωνετε την ζωη και την αξιοπρεπεια των αδεσποτων ζωων; Απο ποτε οι αιρετοι ειναι υπερανω των νομων και θα κανουν οτι θελουν τρωγοντας τα κονδυλια της περισυλλογης, περιθαλψης και ευζωιας των αδεσποτων ζωων; Ειναι απαραδεκτο αυτο και δειχνει ποσο πισω ειμαστε σαν χωρα.