• Σχόλιο του χρήστη 'Σαλαμανή Μυρσίνη' | 4 Ιουνίου 2026, 08:25

    Ως πότε θα ήμαστε ένα κράτος ανεύθυνων υπευθύνων? Αν αποσυρετε τις ευθύνες από δήμους για τα αδέσποτα, ποιος τελικά θα είναι υπεύθυνος? Αποσυραττε την υποχρεωτική στείρωση με το παραθυράκι DNA, οπου όλοι το χρησιμοποιούν ως επιλογή, ενώ δεν εφαρμόζετε. Τι θα γίνει? Έχετε κάνει τις φιλοζωικές θύματα. Οι δήμοι είναι υπεύθυνοι. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει νόμος να τηρηθεί. Αναιρούνται όλα. Τέλος πια με τα αδέσποτα στην Ελλάδα.