• Σχόλιο του χρήστη 'Άκης' | 4 Ιουνίου 2026, 08:09

    θα πρέπει να προστεθεί και όσοι υποβάλλουν γνωστοποιήσεις για οικονομική δραστηριότητα δεν θα πρέπει να έχουν βεβαιωμένες οφειλές. Επίσης θα πρέπει αν κάποιος κάνει ρύθμιση οφειλών και δεν τηρεί τη ρύθμιση να επιβάλλονται κυρώσεις. Ειδικά για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος να γίνεται διακοπή λειτουργίας του κατ/τος και ανάκληση της άδειας κοινόχρηστου χώρου (θα πρέπει να εξαλειφθεί το φαινόμενο κάνω μια ρύθμιση να πάρω ενημερότητα, πληρώνει 1-2 δόσεις και μετά σταματά την πληρωμή).