• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Σίμωση' | 4 Ιουνίου 2026, 08:50

    Η προστασία των αδέσποτων ζώων στην Έλλαδα αποτελεί νομικά υποχρέωση των Δήμων βάσει νόμου.Ο νόμος αυτός παραμένει εν τοις πράγμασι ανεφάρμοστος.Οι δήμοι δεν έχουν προγράμματα στειρώσεων,ούτε δημοτικά κτηνιατρεία,τα περισσότερα καταφύγια είναι παρανομία και λειτουργούν υπό άθλιες συνθήκες.Ελεγχοι φυσικά από την ελληνική αστυνομία δεν γίνονται στους κηδεμόνες ζώων.Οι μόνοι που τρέχουν καθημερινά είναι οι πραγματικοί φιλόζωοι και οι φιλοζωικές οργανώσεις.Ειναι πραγματικά ντροπή να μην δίνεται βήμα στους ανθρωπους που από αγάπη και χωρίς προσωπικό όφελος προσπαθούν καθημερινά να λύνουν προβλήματα για τα οποία δεν είναι υπεύθυνοι.Αντιθετως οι υπεύθυνοι που πληρώνονται για να κάνουν τη δουλειά τους δεν λογοδοτούν και πλέον δεν θα έχουν και καμία νομική κύρωση αν δεν κάνουν αυτά που ο νόμος ορίζει.Συνεπώς τι νοημα έχει ένας νόμος που δεν εφαρμόζεται στην πραξη;πού οι υπεύθυνοι δεν θα λογοδοτούν για τη μη τήρηση των υποχρεώσεών τους.Ειναι πραγματικά ντροπή.Είμαι κάθετα αντίθετη στην πρόταση του νομοσχεδίου που αφορά στην ποινική αντιμετώπιση των αιρετών για τη διαχείριση των αδέσποτων.Καποιος πρέπει να έχει την ευθύνη τους και να λογοδοτεί!Η ατιμωρησία είναι ασυδοσία!