• Σχόλιο του χρήστη 'Άκης' | 4 Ιουνίου 2026, 08:33

    Πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας το ρόλο των Εποπτών Δημόσιας Υγείας στους Δήμους. Θα συμφωνήσω και με τα παραπάνω σχόλια ότι πρέπει να υπάρξει πλήρης εναρμόνιση της υπό διαβούλευση διάταξης με το υφιστάμενο πλαίσιο του Ν. 5034/2023 και του Ν. 4025/2011, ώστε να μην υπάρξει καμία απάλειψη ή περιορισμός των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων των Εποπτών Δημόσιας Υγείας των Δήμων.Η σαφής αναφορά του κλάδου στο τελικό κείμενο, με σκοπό τη διασφάλιση της νομικής καθαρότητας, την αποφυγή σύγχυσης αρμοδιοτήτων και την εύρυθμη λειτουργία των ελεγκτικών μηχανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.