• Σχόλιο του χρήστη 'Β. Σειρ.' | 4 Ιουνίου 2026, 08:29

    Τελικά,ποιοι ειναι υπεύθυνοι για τα αδέσποτα ζώα,που με τις "ευλογίες", επί σειρά δεκαετιών,της ίδιας της πολιτείας δημιουργηθηκαν;Δε φτάνει η αναλγησία,η απροθυμια,η ασχετοσυνη και η ανικανότητα των Αρχων στην εφαρμογή του 4830/2021, ερχεται να προστεθεί κι η ατιμωρησία τωρα; Είναι δυνατόν ενα ολόκληρο κρατος να στηριζεται στις δωρεαν πλάτες των εθελοντών για τα ζωα;Ειναι τουλαχιστον αυτοακύρωση. Ζητώ την πλήρη διαγραφή της παραγράφου 3,του Αρθρου 720. Η πρόβλεψη ότι δεν θα διώκονται ποινικά αδικήματα που τελούνται διά παραλείψεως από αρμόδια όργανα των ΟΤΑ δημιουργεί σοβαρό ζήτημα λογοδοσίας. Οι δήμοι έχουν, βάσει του ν. 4830/2021, συγκεκριμένες αρμοδιότητες και υποχρεώσεις για τη διαχείριση, φροντίδα, στείρωση, περίθαλψη και προστασία των αδέσποτων ζώων συντροφιάς. Η ανάθεση αρμοδιότητας χωρίς αντίστοιχη ευθύνη αποδυναμώνει την εφαρμογή του νόμου και δημιουργεί καθεστώς ουσιαστικής ασυλίας για παραλείψεις που μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες για ζώα και πολίτες. Ο ν. 4830/2021 ήδη εφαρμόζεται με μεγάλες δυσκολίες στην πράξη. Η αφαίρεση της ποινικής ευθύνης για παραλείψεις των αρμόδιων οργάνων των ΟΤΑ θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη αδράνεια και σε περαιτέρω υποβάθμιση της προστασίας των αδέσποτων ζώων. Για τους λόγους αυτους, ζητείται η πλήρης διαγραφή της παρ. 3,του Αρθ. 720