• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΙΝΑ' | 4 Ιουνίου 2026, 08:32

    Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις κάτοχοι πτυχίων ΟΤΕΚ (μαγείρων) και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ (ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ) έχουν υποβαθμιστεί και από Κύρια προσόντα και έχουν περάσει σε Β επικουρικό με αποτέλεσμα πολλοί εργαζόμενοι να χάσουν την δουλειά τους με αυτή την διάκριση. Είμαστε εργαζόμενοι οι οποίοι δουλεύουμε χρόνια σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και αν αυτό δεν αλλάξει είμαστε σίγουρα έξω από κάθε προκήρυξη. Δεν μας δόθηκε η δυνατότητα για μειωμένη επιπλέον εκπαίδευση υποχρεώνοντας μας να βγάλουμε ξανά την ίδια σχολή από ανώτερο ίδρυμα μιας και δεν μας αναγνωρίστηκε κανένα εξάμηνο από την σχολή που ήδη έχουμε πάρει πτυχίο. Απαιτούμε την άρση αυτής της διάταξης αφού είναι άδικο για εμάς που έχουμε εδώ και δεκαετίες τα πτυχία από αυτές τις σχολές και να καταταχθούμε και πάλι στις Κύριες θέσεις των προκηρύξεων.