• Σχόλιο του χρήστη 'Artemissia Papagiannopoulou' | 4 Ιουνίου 2026, 08:42

    Απαραδεκτο να απαλασσονται οι Δημοι απο την ποινικη ευθυνη για τις κακοποιησεις και τις παραλειψεις που αφορουν τα αδεσποτα ζωα. Η Ελλαδα ειναι η τελευταια χωρα στην Ευρωπη οσον αφορα την προστασία των αδεσποτων. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.