• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΠΟΥΛΟΥ' | 4 Ιουνίου 2026, 08:36

    Δεδομένου του δημογραφικού προβλήματος της χώρας μας και του γεγονοτος ότι η πρώτη κατοικία δεν είναι απλά περιουσιακό στοιχείο αλλά καλύπτει ως αγαθό πρωτης αναγκης την αξιοπρεπή διαβίωση μιας οικογένειας και ειδικά για τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες Θα πρέπει να απαραιτήτως να εφαρμοστεί απαλλαγή για πολύτεκνους και ισχυρή μείωση για τρίτεκνους κ άλλες ευπαθείς ομάδες ΑΜΕΑ κλπ Ή Ελληνική πολύτεκνη οικογένεια δεν μπορεί να σηκώσει άλλο ένα φόρο και μάλιστα εμμέσως και υποχρεωτικά εισπραττόμενο μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ ούτε μπορεί να τιμωρείται με μεγαλύτερους φόρους ανά τμήμα επειδή απλά χρειάζεται περισσότερο χώρο για τα πολλά μέλη της