• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΡΑΚΟΣ' | 2 Ιουνίου 2025, 10:07

    Το γεγονός ότι στα άρθρα 3 παρ. 2 και 7 του προωθούμενου σχεδίου νόμου δεν υφίσταται ειδική αναφορά στο ένστολο προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, που υπηρετούν σε οργανικές μονάδες με αρμοδιότητα την υποστήριξη ή τη διενέργεια των διαδικασιών σχεδιασμού, ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων, με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζονται για την ως άνω κατηγορία στελεχών τα προβλεπόμενα στο άρθρο 7 κίνητρα, αντιβαίνει στη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας. Κατόπιν αυτών, κρίνεται σκόπιμη η επανεξέταση ανάλογης τροποποίησης του άρθρου 3 παρ. 2 καθώς και του άρθρου 7, ώστε να είναι δυνατόν να εφαρμοστούν αντίστοιχα κίνητρα και για τους ένστολους. Επιπρόσθετα, η ως άνω τροποποίηση του πεδίου εφαρμογής του προωθούμενου σχεδίου νόμου καθίσταται επιτακτική λαμβανομένου υπόψη και του σκοπού του, όπως αυτός αποτυπώνεται στο άρθρο 1 αυτού, ήτοι «(…) η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του τομέα των δημοσίων συμβάσεων στην Ελλάδα». Επισημαίνεται ότι οι δημόσιες συμβάσεις που καταρτίζονται στον τομέα ευθύνης των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας είναι, ως επί το πλείστον, ύψιστης οικονομικής σημασίας και κατά συνέπεια είναι απολύτως αναγκαίο να διασφαλισθεί ότι το προσωπικό που είναι επιφορτισμένο με την υποστήριξη ή τη διενέργεια των διαδικασιών σχεδιασμού, ανάθεσης και εκτέλεσής τους, διαθέτει την απαιτούμενη επαγγελματική κατάρτιση και εξειδίκευση.