• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Καπότσης' | 5 Νοεμβρίου 2016, 12:12

    H Eξαίρεση του μηχανοκίνητου αθλητισμού απο τους περιορισμούς της διαιτησίας με ποιά δικαιολογία έγινε? Από τη στιγμή που τα σωματεία έχουν αθλητές, δεν νοείται τα ΔΣ των σωματείων να έχουν διαιτητές (αγωνοδίκες, αλυτάρχες, τεχνικοί έφοροι κλπ), οι οποίοι βάζουν ποινές και μπορούν να αλλάξουν/επηρεάσουν αποτέλεσμα. Π.Χ. Ο Πρόεδρος ενός σωματείου δεν μπορεί να κάνει τον αγωνοδίκη και να μπορέι να βγάλει εκτός αγώνα έναν αθλητή άλλου σωματείου για να βοηθήσει τον δικό του αθλητή. Το ίδιο και ο τεχνικός έφορος, ο οποίος ελέγχει τη νομιμότητα των μηχανών και μπορεί ανά πάσα ώρα να αλλάξει τα αποτελέσματα, αφού είναι ο υπεύθυνος διαιτητής στη διάρκεια τεχνικού ελέγχου. Ακόμα πιο σημαντικο κύριε Υπουργέ είναι ότι, αφού τα ΔΣ των σωματείων δέχονται χορηγίες, και οι περισσότερες μάλιστα είναι παρεμφερέις με το άθλημα αυτό, όπως συνεργεία, βελτιωτές, έμποροι αθλητικών εξαρτημάτων, ομάδες ενοικίασης αγωνιστικων αυτοκινήτων, δυναμόμετρα κλπ, τα οποία έχουν πελάτες τους αθλητές - οδηγους, είναι σαν να δέχονται χορηγίες οι ίδιοι οι ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οπότε δεν θα μπορούν να ειναι αμερόληπτοι αν κλιθούν να διαιτητεύσουν/κρίνουν τον πελάτη του χορηγού, και πόσο μάλλον αν ο ίδιος ο αθλητής είναι χορηγός του σωματείου. Ηδη έχουν δημιουργηθεί προβήματα/αδικίες απο την παραβίαση αυτή του Νόμου, αν νομοθετηθεί θα συνεχιστούν και τότε θα το κάνουν και με την ''άδεια της αστυνομίας''. Παρακαλώ δώστε την δέουσα προσοχή σε αυτό το σημείο, το οποίο ειναι αρκετά σημαντικό για εμας τους αθλητές-οδηγούς. Προστατέψτε μας. Ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση Μάριος Καπότσης