• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Καπότσης' | 5 Νοεμβρίου 2016, 13:15

    Να συμπληρώσω ακόμη, ότι προβήματα δημιουργεί και η εξαίρεση των αθλητών άνω των 35, οι οποίοι μπορούν να είναι μέλη ΔΣ σωματείων και κατ επέκτση ΔΣ Ομοσπονδίας. Οι αθλητές οδηγοί του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν διάρκεια μέχρι και τα 80 έτη. Έχουμε οδηγό που είναι 70 ετών και μάλιστα πρωταγωνιστεί. Θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε ενεργοί οδηγοί-αθλητές να μπορούν να διοικούν σωματεία, εφόσον αθλούνται και έχουν αντιπάλους τους αθλητές των σωματείων τους, γιατί ανα πάσα ώρα μπορούν να τους απομακρύνουν και να βρεθούν εκτός σωματείου. Ακόμα πιο ασυμβιβαστο είναι να μπορεί μέλος ΔΣ ομοσπονδίας ή Σωματείου να λαμβάνει μέρος σε πρωταθλήματα ως αθλητής και να μπορεί εκ των έσω, να ''κατευθύνει'' ένα πρωτάθλημα. Λόγικό είναι να μην είναι αμερόληπτοι οι Διαιτητές όταν κλιθούν να κρίνουν/διαιτητεύσουν πχ τον Πρόεδρο της Ομοσπονδιας ή τον Πρόεδρο ενός Σωματείου, που από αυτά τα σωματεία αποζημιώνονται μετά από κάθε αγώνα. Παρακαλώ αυτό πρέπει να αλλάξει και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να βγει από όλες τις εξαιρέσεις, μιας και η Διεθνής Ομοσπονδία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) δεν τα επιτρεπει, αλλά τα απαγορεύει ρητώς. Zητούμε την προστασία σας στο ευαίσθητο αυτό θέμα της Διαιτησίας. Με εκτίμηση Μάριος Καπότσης