• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Ζαφειρίου' | 6 Νοεμβρίου 2016, 14:51

    Διαβάζοντας το σχέδιο νόμου που βρίσκεται σε διαβούλευσηακι πιο συγκεκριμενα το άρθρο 39 θα ήθελα ναεκφράσω τους παρακάτω προβληματισμούς - απορίες. - Θεωρήσατε ότι οι παροχές του προηγούμενου νόμου λειτούργησαν σε βάρος του Ελληνικού ερασιτεχνικού αθλητισμού η/και της Ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαιδευσης? - Θεωρήσατε ότι δεν αποτελούσαν ικανοποιητικό κίνητρο για τους αθλητές/τριες για την ενασχόληση τους σε υψηλό επίπεδο? - Θεωρείτε ότι η πρώτη θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα είναι ισάξια με την 1-3 θέση σε πανευρωπαικό πρωτάθλημα και παράλληλα η 1 θέση σε μαθητικούς αγώνες είναι ισάξια με την 4-6 θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες και μοιράζονται τα ίδια ποσοστά? Στο άρθρο 166 "εναρξη ισχύος αλλά και στο αρθρο 164 δν αναφέρεται κάτι σχετικό με το τι θα ισχύσει με τους διακεκριμένους αθλητές - μαθητές της 3ης Λυκείου (γεννημένους το 1999) που βρίσκοναι στο μέσον της σχολικής χρονιάς και συνεχίζουν να προπονούνται ώστε και αυτή τη χρονιά να εκπληρώσουν υψηλούς στόχους? Τι θα γίνει με τους αθλητές - μαθητές που εχουν κατακτήσει τα προνόμια με τον προηγούμενο νόμο? Στο σημείο αυτό θα ήθελα να κάνω και μια πρόταση . Ειδικά για την κοτηγορία των διακεκριμένων αθλητών - μαθητών που με τον σημερινό νόμο δικαιούνται την απευθείας εισαγωγή τους σε τμήμα ΑΕΙ της αρεσκειας τους θα μπορούσε η επίδοση αυτή να συνδεθεί με την επίτευξη στις πανελλήνιες μιας μαθητικής βάσης του 10 Κλείνοντας θα ήθελα να σας καλέσω να δείτε εκ νεου τα προνόμια των αθλητων - μαθητων με το σκεπτικό να αποτελούν πραγματικά κίνητρα για υψηλού επιπέδου πρωταθλητισμό και να μην τους οδηγεί στο να "κλείνουν" την αθλητική τους καρριέρα στην Δευτέρα Λυκείου αλλά να προσπαθούν και να στλεχώνουν εθνικές οάδες και σας φοιτητές/τριες.