• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Καπότσης' | 7 Νοεμβρίου 2016, 14:34

    Κύριε Υπουργέ, με όλο το σεβασμό, όταν εξαιρείται από όλους σχεδον τους περιορισμούς της διαιτησίας τον μηχανοκίνητο αθλητισμο, τότε ένας αθλητής άνω των 35, που είναι πάρα πολλοί, μπορεί να είναι ταυτόχρονα: αθλητής, αγωνοδίκης, αλτάρχης, τεχνικός έφορος, μέλος ΔΣ σωματείου, μελος ΔΣ Ομοσπονδίας και απλό μέλος σωματείου. Άρα εφόσον έχει όλες τις ασυμβίβαστες ιδιότητες μπορεί να κατευθύνει και ένα πρωτάθλημα και να το κερδίσει. Επίσης όταν θα μπορεί ο αγωνοδίκης να ειναι και ΔΣ της ομοσπονδίας, τότε σε περίπτωση που του γίνει ένσταση για κακή διαιτησία, ποιός θα τον δικάσει? Αφου στην ομοσπονδια οι δικαστές-πειθαρχικα όργανα ειναι ήδη και μέλη ΔΣ της ομοσπονδιας. Θα δικάσουν τους εαυτούς τους? Όπως δεν θα επρεπε να υπάρχουν αθλητές στις επιτροπές της ομοσπονδιας, οι οποίοι είναι και οι αρμόδιοι των κανονισμών.Λογικό είναι να προσαρμόζουν τους γενικους και τεχνικούς κανονισμούς στα μέτρα τους και στα μέτρα των ομάδων-μηχανικών τους. Ένα τελευταιο παράδειγμα είναι ότι, ο τεχνικός έφορος-διαιτητής τεχνικού ελέγχου , δεν μπορεί να είναι και αθλητής και να πρέπει να διαιτητεύει τους συναθλητές του και όποτε τον συμφέρει να τους βγάζει παράνομους και σε περιπτωση ένστασης της κακής διαιτησίας να μην περναει πειθαρχικό αφού θα μπορεί να είναι μέλος της ομοσπονδίας ταυτόχρονα. Αν ισχύσει αυτη η εξαίρεση του μηχανοκίνητου απ το σοφό και σημαντικό άρθρο της ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ, που νομοθετήθηκε για την προστασία των αθλητων, θα υπάρξει πλήρης ασυδωσία. Ο Διεθνής Κώδικας απαγορεύει όλα τα ως άνω. Με εκτίμηση Χ.Λ