• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Έλλην' | 12 Νοεμβρίου 2016, 04:17

    Aξιότιμε κύριε Υπουργέ, τους εθνκούς κανονισμούς τους συντάσσει η ελληνικη ομοσπονδία κάθε αθλήματος και πρέπει να είναι σύμφωνοι με αυτούς της διεθνούς ομοσπονδίας.Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αν δείτε τον εθνικό κανονισμό θα διαπιστώσετε πάρα πολλές αλλαγές. Αυτές οι αλλαγές έχουν έρθει από τα ΔΣ ΟΜΑΕ-ΕΠΑ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ -ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ). Ειναι δίκαιο αυτοι που συντάσσουν τους κανονισμους να ειναι ταυτόχρονα και εν ενεργεια αθλήτές και να φτιάχνουν τους κανονισμούς και τις προκηρύξεις των πρωταθλημάτων σύμφωνα με τα μέτρα τους και τα συμφέροντα τους? Εφόσον θα μπορούν να είναι στο ίδιο ΔΣ της ομοσπονδίας εν ενεργεία αθλητες και διαιτητές, είναι δίκαιο ο εν ενεργεια αυτός αθλητής- μελος ΔΣ ομαε, σε κάποιον αγώνα να δεχθεί τη διαιτησία απο τον διαιτητή-επισης μέλος του ΔΣ ΟΜΑΕ? Ενα παράδειγμα σας δίνω για το τι θα σημαίνει η απουσία διακριτότητας θέσεων απουσία κωλυμάτων απουσία ασυμβίβαστου. Σας παραπέμπω στον Εθνικο Αθλητικό Κανονισμό στο αρθρ. 140, σελ 36, όπου αναλύει τα καθήκοντα των αγωνοδικών και θα δείτε ακριβώς γιατί απαγορεύει και η διεθνης ομοσπονδια οποιαδήποτε σχέση τους με ΔΣ σωματείων. Επισης στα επόμενα άρθρα θα διαπιστώσετε τις ιδιότητε των υπολοίπων διαιτητών, όπου ο καθένας ασκει διαιτητικό έργο και ιδιαίτερα για τους τενικούς εφόρους, όπου ο κανονισμός λέει καθαρά ότι την απόφαση τους δε μπορεί να την αλλάξει ο αγωνοδίκης. Όπως καταλαβαίνετε ο μηχανοκίνητος όχι μόνο δεν υπολείπεται διαιτησίας, αλλά έχει και μεγάλη ποικιλία διαιτητικών θέσεων. Παρακαλώ ερευνήστε καλά το θέμα αυτό πριν προβείτε στη νομοθέτηση του παρόντος άρθρου. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννης Έλλην