• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΚΑΡ.' | 14 Νοεμβρίου 2016, 00:57

    Εθνικός Αθλητικός Κανονισμός αρθρ. 145, σελ 38 145. Τεχνικοί Έφοροι http://www.omae-epa.gr/images/documents/2016/E_10_2016_Diadikasies_Technikon_Elegxon_V2.pdf - Οι Τεχνικοί έφοροι είναι αρμόδιοι για τον έλεγχο των μηχανικών εξαρτημάτων των αυτοκινήτων. - Εκτελούν τους έλέγχους, είτε πριν από τον αγώνα, εφόσον αυτό απαιτείται απο την ΕΑΑ ή την οργ. Επιτροπή, είτε κατά την διάρκεια του αγώνα , αν αυτό απαιτηθεί απο τον ΑΛΥΤΑΡΧΗ. - Συντάσσουν και υποφράφουν με προσωπική τους ευθύνη τις αναφορές τους και θα τις παραδίνουν σε εκείνον που διέταξε τον έλεγχο. - Οι Τεχνικοί Έφοροι διαπιστώνουν την κανονική κατάταξη των αυτοκινήτων σύμφωνα με τους κανονισμούς. Εγκύκλιος 10 http://www.omae-epa.gr/images/documents/2016/E_10_2016_Diadikasies_Technikon_Elegxon_V2.pdf -Οι Αγωνοδίκες ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να τροποποιήσουν την εισήγηση των Τεχνικών Εφόρων ως προς το ουσιώδες της παράβασης, ούτε να αγνοήσουν την έκθεση των Τεχνικών Εφόρων. Στη συνέχεια, κρίνοντας από όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, οι Αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλλουν τις ακόλουθες ποινές: •Για επουσιώδεις παραβάσεις, ποινή χρόνου έως: 10 ́ ́ •Για ουσιώδεις παραβάσεις, ποινή αποκλεισμού Σε όλες τις περιπτώσεις ουσιώδους τεχνικής παράβαση ς, πέραν της ποινής για το συγκεκριμένο αγώνα, οι Αγωνοδίκες παραπέμπουν τον αγωνιζόμενο στο Πειθαρχικό Συμβούλιο. Από τα ως άνω, διαπιστώνουμε ότι οι ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ στο κομμάτι ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ,είναι οι τεχνικοί έφοροι, οι οποιοι αποφασίζουν και κρίνουν τη νομιμότητα ενός κινητήρα ή πλαισίου. Δεν μπορούν οι αγωνοδίκες να επέμβουν στις αποφάσεις των Τ.Ε. για τον απλούστατο λόγο ότι οι αγωνοδίκες δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν γνώση σε τεχνικά θέματα. Όπότε, πως είναι δυνατόν κύριε Υφυπουργέ, να μπορεί ένας αθλητής ή ένα μέλος ΔΣ σωματείου να εκτελεί τέτοιο έργο? Και να μπορεί να κατευθύνει ένα πρωτάθλημα, βοηθώντας και προωθώντας το μέλος του σωματείου του ή αν είναι αθλητής και βρεθέι να ελέγχει μοτέρ συναθλητή του, να μπορέι να τον ακυρώσει?