• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΚΑΡ.' | 14 Νοεμβρίου 2016, 01:38

    Καθήκοντα Κριτών -Σε αγώνα που απαιτείται η πιστοποίηση του γεγονότος της επαφής ή της διέλευσης του διαγωνιζόμενου από κάποια γραμμή ή οποιουδήποτε άλλου παρόμοιας φύσης γεγονοτος, που να περιγράφεται στον συμπληρωματικό κανονισμο του αγώνα, ορίζεται ένας ή περισσότεροι κριτές γεγονότων για τη διαπιστωση και πιστοποίηση τέτοιων γεγονότων. (Σελ 39 http://www.omae-epa.gr/images/documents/2016/EAK_2016_FINAL.pdf ) - Από την οργανωτική επιτροπή ενός αγώνα ορίζονται ένας ή περισσότεροι κριτές με καθήκον την επίβλεψη των εκκινήσεων. Οι κριτές εκκίνησης πρέπει να αναφέρουν αμέως στον ΑΛΥΤΑΡΧΗ οποιαδήποτε περίπτωση κακής εκκίνησης. ( Σελ. 28. http://www.omae-epa.gr/images/documents/2016/EAK_2016_FINAL.pdf ) ΑΛΥΤΑΡΧΕΣ (μερικές δικαιοδοσίες αλυταρχών) -Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ μπορεί να σταματήσει τους γύρους σχηματισμού και να αναρχίσει τη διαδικασία εκκίνησης με την αρχική σειρά, αν θεωρήσει ότι ένας οδηγός ακινητοποιήθηκε από λάθος άλλου. Προκειμένου να ξαναπάρει ένας οδηγός τη θέση του, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση οποιασδήποτε άλλης διαδρομής εκτός από την πίστα του αγώνα. Ο αλυτάρχης…..pits. -Η ανακοίνωση ποινής εκκινησης προς οποιοδήποτε οδηγό πρεπει να γίνεται από τον Αλυτάρχη του αγώνα με τις προβλεπόμενες πινακίδες ‘’πεναλντι’’ ή τις αντίστοιχες σημαίες σε περίπτωση αποβολής κατά τη διάρκεια του σκέλους. Η ανακοίνωση της ποινής από τη μεγαφωνική εγκατάσταση θεωρείται ότι πληροφορεί τον διαγωνιζόμενο και συνιστάται. Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ δεν είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει και τον διαγωνιζόμενο, εφόσον έχει ενημερωθεί ο οδηγός από τις προβλεπόμενες πινακίδες. Η ποινή θα αναγράφεται στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων μετά το τέλος του σκέλους. -Σε περίπτωση που ο κινητήρας ενός καρτ σταματήσει όταν αυτό βρίσκεται στην γραμμή εκκίνησης, ο οδηγός πρέπει να σηκώσει το χέρι του……..Σε οποιαδήποτε περίπτωση ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΤΡΑ ΓΥΡΟΥΣ. Μόλις ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ με τη θεση σχηματισμού θα ανάψει τα κόκκινα φώτα. Στον τερματισμό θα γίνεται πλήρης και λεπτομερής έλεγχος που μπορεί να προβλέπει μέχρι και την αποσυναρμολόγηση του κάρτ: Α. για τα κάρτ που έχουν καταταγεί στις τρεις πρώτες θέσεις κάθε κατηγορίας. Β. σε οποιοδήποτε άλλο κάρτ, κατά την απόλυτη κρίση των Aγωνοδικών, που ενεργούν αυτεπάγγελτα ή μετά από ένσταση ή μετά από ΕΙΣΗΓΗΣΗ του ΑΛΥΤΑΡΧΗ ή ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΦΟΡΟΥ ή κατόπιν εντολής της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ .(Σελ 12. http://www.omae-epa.gr/images/kart/2016/Kanonismoi/GK_Kart_2016_V2.pdf ) - Οποιαδήποτε απόφαση ΑΛΥΤΑΡΧΗ-ΑΓΩΝΟΔΙΚΗ, που αφορά ποινή χρόνου ή αποκλεισμού από τον αγώνα θα ανακοινώνεται από τον ΑΛΥΤΑΡΧΗ στους οδηγούς με επίδειξη πινακίδας. (Σελ. 15 http://www.omae-epa.gr/images/kart/2016/Kanonismoi/GK_Kart_2016_V2.pdf) Από τα ως άνω διαπιτώνουμε ότι και Κριτές και Αλυτάρχεις ασκούν διαιτητικό έργο, αφού ΚΡΙΝΟΥΝ ΓΕΓΟΝΟΤΑ και είτε ποινοβαλτούν οι ίδιοι, είτε ενημερώνουν και ‘επηρεαζουν’ τους ανωτατους ‘ποινοβαλτες’ Αγωνοδίκες. Δεν νοείται ΔΣ σωματειου ή αθλητής άνω των 35 να έχει δικαιοδοσίες να ακυρώνει εκκινήσεις ''κατάτο δοκούν''και να μπορεί να βοηθάει ή να σαμποτάρει άλλους αθλητές. ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ