Αρχική Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 39 – Παροχές σε διακρινόμενους αθλητέςΣχόλιο του χρήστη Κεχαγιόγλου Νικήτας | 23 Νοεμβρίου 2016, 17:25
Υπουργείο Πολιτισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ Θα ήθελα με την σειρά μου να προσθέσω ότι η αύξηση μοριοδότησης από τα αναγραφόμενα είναι αναγκαία, όπως και η επαναφορά του "Άνευ"σε όλες τις σχολές για επιτυχίες σε Ολυμπιακό-Παγκόσμιο και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι αθλητές καθώς και οι γονείς τους πραγματοποιούν άθλο σε ψυχικό και οικονομικό επίπεδο προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του αθλήματος αλλά και τις σχολικές ανάγκες όπως φροντιστήρια/ξένες γλώσσες κτλ. Σίγουρα δεν υποχρεούται ο αθλητής να γίνει γυμναστής, αλλά ότι επιθυμεί ο ίδιος μιας και τα παραδείγματα αθλητών σε όλα τα αθλήματα αλλά και στον χώρο τις ιστιοπλοΐας όπου υπηρετώ είναι πάρα πολλά,καθώς αθλητές με διακρίσεις έγιναν εξαίρετοι επιστήμονες σε διάφορους τομείς με λαμπρό μέλλον σε Ελλάδα και εξωτερικό. Για όσους επιλέξουν πανεπιστήμιο πέρα από τις δυνάμεις τους (αν είναι αυτό το πρόβλημα) είναι ένα άλλο ζήτημα όπου θα πρέπει να λυθεί σε άλλα νομοσχέδια Υ.Γ θα είναι κρίμα να στερηθεί ο αθλητισμός ταλέντα και η επιστήμες εξαίρετους φοιτητές καθώς θα πρέπει να επιλέξουν ένα από τα δύο. Με εκτίμηση Κεχαγιόγλου Νικήτας Προπονητής Ιστιοπλοΐας & Απόφοιτος Ναυπηγός Μηχανικός