• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Στρατικοπούλου' | 22 Αυγούστου 2018, 18:00

    1. Η ρύθμιση προβλέπει τη μεταφορά του συνόλου του προσωπικού του ΤΑΥΠΥΠΠΟ σε προσωποπαγείς θέσεις στο ΥΠΠΟΑ, ενώ στον Οργανισμό του ΥΠΠΟΑ έχουν δημιουργηθεί, ήδη από το 2014, οι αντίστοιχες οργανικές θέσεις. Για ποιον λόγο επιλέγεται η λύση των προσωποπαγών και όχι οργανικών θέσεων λοιπόν; Οι ανάγκες του παιδικού σταθμού σε προσωπικό δεν είναι πάγιες; 2. Οι εργαζόμενοι του ΤΑΥΠΥΠΠΟ που δεν εργάζονται στον παιδικό σταθμό που περνά ως δομή στο ΥΠΠΟΑ, αλλά στην έδρα του Ταμείου και σε συνδικαλιστικούς φορείς (ομοσπονδία και σωματεία) με ποιο σκεπτικό θα πρέπει να γίνουν υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου; Δεν είναι πιο λογικό να παραμείνουν ως υπάλληλοι στους φορείς στους οποίους εργάζονται και οι οποίοι τους επέλεξαν ως εργαζόμενους με τα δικά τους κριτήρια: 3. Με βάση το πόρισμα των ελεγκτών του ΓΛΚ που δημοσιεύτηκε στην ΕΦΣΥΝ http://www.efsyn.gr/arthro/kolafos-porisma-gia-amartolo-tameio, η διοίκηση του Ταμείο ελέγχεται, μεταξύ άλλων, και για παράνομες προσλήψεις προσωπικού αορίστου χρόνου. Δεν θα έπρεπε οι παρανόμως προσληφθέντες να εξαιρεθούν από τη ρύθμιση; Γιατί η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΑ προχωρά σε νομιμοποίηση παρανομιών της προηγούμενης (και ελεγχόμενης από τη δικαιοσύνη) διοίκησης του Ταμείου; Ευχαριστώ