• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Μπινόπουλος' | 27 Νοεμβρίου 2018, 18:20

    Άρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999 Με ποιες προϋποθέσεις θα υπάρξει έλεγχος ταυτοπροσωπίας για την είσοδο η μή "προσώπου σε βάρος του οποίου έχει επιβληθεί περιοριστικός όρος ή παρεπόμενη ποινή απαγόρευσης εισόδου" σε ποίον θα αναφέρεται η απο ποιόν θα πληροφορείται ο υπεύθυνος ασφάλειας αγώνα ώστε να ενημερωθεί για την απαγόρευση η περιορισμό εισόδου προσώπων, ενόσω το ΑΤ που θα το γνωρίζει είναι το οικείο του ατόμου που σημαίνει ότι μπορεί να βρίσκεται και σε άλλη πόλη και δεν υπάρχει κάποια database η άλλος κεντρικός φορέας ενημέρωσης τουλάχιστο μέχρι τώρα... Ταυτοπροσωπία στην παρούσα φάση σημαίνει έλεγχο ενός προς ένα για σχεδόν όλους τους θεατές - φιλάθλους, με δελτίο αστυνομικής ταυτότητας (που ορίζει και με φωτογραφία ως κρατικό έγγραφο την πραγματική ταυτότητα του εισερχομένου σε αντιπαραβολή με το φερόμενο εισιτήριο με το ίδιο όνομα) ... πράγμα πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ, άρα το "από αμέλειά τους, κατά παράβαση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων" είναι σχεδόν βέβαιο και για τον υπεύθυνο ασφαλείας άλλα και εν δυνάμει αστικά για την εκάστοτε ΙΕΠΥΑ που συνεργάζεται η ΚΑΕ - ΠΑΕ κλπ Τέλος όσον αφορά τον ρόλο του υπεύθυνο ασφαλείας στους αγωνιστικούς χώρους, είναι πραγματικά απορίας άξιο πέρα απο την περιγραφή και υπόδειξη της αναγκαιότητας τους, ποιος είναι ο φορέας που ελέγχει την πραγματική ύπαρξη, ικανότητα και συμμόρφωση τους με την κείμενη νομοθεσία. Και όχι απλά το βάπτισμα ενός ανθρώπου με μη επαρκείς γνώσεις απλά επειδή το ζητάει ο νόμος .... όμως αυτό είναι πραγματικά ένα εντελώς ξεχωριστό ζήτημα το οποίο όμως έχει άμεσες επιπτώσεις στην οικονομική άλλα και νομική υπόσταση της εκάστοτε ΠΑΕ - ΚΑΕ Πραγματικά θα πρέπει να δουλέψουμε προληπτικά και όχι με πρόστιμα ώστε να φτάσουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο ιδεατό αποτέλεσμα