• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Ζούνη' | 1 Δεκεμβρίου 2014, 14:43

    Χωρίς καμία συναισθηματική ή μεγαλύτερη ανάλυση, και μόνο από την άποψη της σύγχρονης Διεθνούς Στρατηγικής Μάρκετινγκ, η μη τέλεση της Αφής στην Αρχαία Ολυμπία -που είναι φύσει και θέση η γενέτειρα των ΟΑ- αποτελεί βασικότατο λάθος οχι μόνο branding και στρατηγικής αλλά και μακροχρόνιας αποτελεσματικότητας όλων των δρασεων Πολιτισμού και Αθλητισμού σε διεθνές επίπεδο. Είναι σα να λεμε οτι ένα απο τα κορυφαία brands παγκοσμίως που είναι η Ολυμπια (και ένα μικρό παιδί στο πιο απομακρυσμένο χωριο του κοσμου ξέρει το όνομα Ολυμπία) εμεις δεν το αξιοποιούμε, και από επιλογή μάλιστα. Στο Μάρκετινγκ λέμε οτι το μήνυμα πρέπει να ειναι ξεκάθαρο και να μην συγχεει τους αποδέκτες. Πώς λοιπον μιλάμε για "Ολυμπιακούς" Αγώνες και κάνουμε τελετές μακρυά αό την Ολυμπία, από πχ το "Παναθηναικό" Στάδιο; Και μόνο από άποψη branding & connotations αυτό μπερδεύει τον αποδεκτη των όποιων προσπαθειών προβολής και επικοινωνίας και μειώνει αυταπόδεικτα την αποτελεσματικότητά τους. Η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας σε μέρος διαφορετικό από την Αρχαία Ολυμπία καταφανώς μειώνει τόσο την αξιοπιστία αλλά κυρίως την αποτελεσματικότητα των στόχων και δράσεων της ΔΟΕ, Ε.Ο.Ε και του Ολυμπιακού Κινήματος γενικότερα. Η περίφανη κάτοικος Αρχαίας Ολυμπίας, Δρ. Γεωργία Ζούνη Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ Διδάσκουσα στο ΜΒΑ Τουρισμού Πανεπιστημιου Πειραιώς, Διδάσκουσα στο Μαστερ Πολιτιστικής Διαχείρισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών & University of Kent, UK Head of Academic Committee of Tourism Summer School held by 4 European Universities