• Σχόλιο του χρήστη 'Παρης Τ.' | 7 Οκτωβρίου 2019, 18:14

    Κύριε Αυγενάκη, σας αναλύω την διαιτησια του μηχανοκινητου αθλητισμου, η οποια σε καμια περιπτωση δεν νοιειται να μην διακριθει από οποιαδήποτε σχέση ,με οργανωση και ΔΣ σωματειου. Διαπιστώστε τι εξουσά επι των αποτελεσμάτων έχουν στα χέρια τους οι διαιτητές. Οι κανονισμοί αυτοί πρεπει να υπάρχουν στα αρχεια του τμήματος κανοισμών. Σας αναφερω και τις σελίδες προς διευκόλυνσή σας. ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΟΜΑΕ Άρθρο 1.1.2 σελ 3: Αναφέρει ότι ο Αλυτάρχης είναι επιφορτισμένος με την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού, καθώς και του Συμπληρωματικού. Είναι αυτός που ενημερώνει τους αγωνοδίκες, ώστε να πάρουν απόφαση για την τελική ποινή. Ο αγωνοδίκης δεν μπορεί να αμφισβητίσει την αναφορά του Αλυτάρχη, άρα και ο Αλυτάρχης έχει εξουσία στα αποτελέσματα του αγώνα. Μια μεροληπτική ή μια άδικη και σκόπιμη ανάφορά, μπορεί να επηρεάσει και το τελικό αποτέλεσμα όλης της χρονιάς, δηλαδή να αλλάξει και ο νικητής του πρωταθληματος. Άρθρο 6.2 σελ 4: Αναγνωριζει την εξουσία του ΤΕ να μπορεί να αποκλείσει αυτοκίνητο από τον αγώνα ή να του αλλάξει κατηγορία με εισήγησή του στους αγωνοδίκες, οι οποίοι δεν μπορούν να τον αμφισβητίσουν, αφού δεν είναι σε θέση να έχουν κρίση επι τεχνικών θεμάτων. Άρθρο 9 σελ 5: Aναγνωρίζει την δυνατότητα στους Αλυτάρχες να πάρουν σημαντική απόφαση, χωρίς προηγουμένως να λάβουν την έγκριση των αγωνοδικών, ασχέτως αν τους αναγκάζουν να την αιτιολογήσουν. Έχουν δικαίωμα τελικής κρίσης και άρα δεν νοείται να έχουν οποιοδήποτε συμφέρον, που θα επηρεάσει την απόφαση αυτή. Ένα κρυφό ή φανερό συμφέρον μπορεί οχι μόνο να οδηγήσει τον Αλυτάρχη να λάβει μια απόφαση, αλλά και να τον κανει να παραλείψει να λάβει κάποια, με σκόπο να βοηθηθεί κάποιο μέρος. Δηλαδή οι πράξεις των διαιτητών δεν συνίστανται μόνο σε ενέργειες αλλά και σε σκόπιμες παραλείψεις. Άρθρο 15.4.2.1 και 15.4.2.4 σελ 12: Στο εν λόγω άρθρο αναφέρεται η αρμοδιότητα του Αλυτάρχη να εκτελει τις εκκινήσεις του αγώνα και να τις ακυρώνει, με αποτέλεσμα να αλλάζουν τα αποτελέσματα των αγώνων, αφού αν ακυρωθεί κάποιος αγώνας, οι αθλητές δεν βαθμολογούνται και άρα μπορεί να επωφεληθεί κάποιος αθλητής ππυ ήταν ήδη πρώτος και σε περίπτωση που γινόταν ο αγώνας να έχανε απο τον αμέσως δέυτερο, δηλαδή να άλλαζε η κατάταξη. Εχει συμβεί πολλες φορές στο παρελθον να ακυρώνονται έτσι αγώνες, χωρις σοβαρό λόγο, με σκοπό να επωφεληθεί αθλητής. Άρθρο 17 σελ 12: Στους αγώνες ταχύτητας, δηλαδή αγώνες που διενεργούνται σε πίστες, είναι δυνατό να λάβουν χώρα συμβάντα από έναν ή περισσότερους αθλητές. Τέτοια είναι η σύγκρουση αυτοκινήτων, παράβαση κανονισμού, επικίνδυνη οδήγηση και όποια αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο. Αυτά αναφέρονται από τον Άλυτάρχη στους αγωνοδίκες. Άρα η απόφαση των αγωνοδικών εξαρτάται από την αναφορά του Αλυτάρχη, οπότε απαιτείται αναμφισβήτητα και εδώ πληρη αμεροληψία από τον Αλυτάρχη.