• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος Καρκάνης Μηχανολόγος Μηχανικός' | 12 Οκτωβρίου 2019, 00:25

    Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι χωρίς να έχουν αναλάβει ποτέ θέση ευθύνης σε ένα αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού εκφέρουν γνώμη. Είναι επίσης εκπληκτικό το πόσοι για ίδιο όφελος κινούνται στη λογική του «Γαία πυρί μιχθήτο». Τα στελέχη του Mηχανοκίνητου Aθλητισμού έχουν ως κύριο μέλημα να ολοκληρωθεί ένας αγώνας χωρίς ατύχημα. Πόσοι νομίζετε ότι έχουν το σθένος να υποβληθούν σε αυτή την πίεση. Να σημειωθεί επίσης ότι τα χρησιμοποιούμενα στελέχη σε ένα αγώνα είναι κατά κανόνα πολλαπλάσια των αγωνιζομένων. Για το λόγο αυτό σύμφωνα με τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα (ΔΑΚ), που έχει ενσωματωθεί στον Εθνικό Αθλητικό Κανονισμό (ΕΑΚ), κάθε αθλητής μετά από ένα αγώνα, αν θεωρήσει ότι αδικήθηκε, μπορεί να προσφύγει σε τρεις βαθμίδες απόδοσης δικαιοσύνης. Α) Να υποβάλει ΕΝΣΤΑΣΗ, Β) Κάθε εμπλεκόμενος στην απόφαση της ένστασης, να υποβάλει ΕΦΕΣΗ επί της ενστάσεως. Γ) Αν κάποιον δεν τον ικανοποιεί η απόφαση του Εφετείου, να προσφύγει στο ΑΣΕΑΔ ή στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ της FIA Η τελεσίδικη απόφαση των παραπάνω οργάνων μπορεί να αλλάξει το αρχικό αποτέλεσμα του αγώνα. Θέλω να πιστεύω ότι επιτέλους θα πρυτανεύσει η λογική και θα μπει ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός στις εξαιρέσεις του άρθρου 3 του 2725/99. Για όσους εμμένουν στη λογική ότι τα στελέχη του Μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορούν να επηρεάσουν το αποτέλεσμα ενός αγώνα, θέλω να θυμίσω ότι όταν ο θεατής του Μαραθωνίου στην Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004 μπήκε στη διαδρομή του αγώνα και έπεσα πάνω σε αθλητή επηρέασε «εν τοις πράγμασι» το αποτέλεσμα. Μήπως θα πρέπει να απαγορεύσουμε και την παρουσία θεατών στους αγώνες; Αναστάσιος Καρκάνης Γεν.Γραμματέας ΟΜΑΕ