• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ' | 7 Αυγούστου 2020, 19:01

    ΠΡΟΤΑΣΗ. Προτείνουμε την εισαγωγή του επαγγέλματος ή της απλής εθελοντικής δραστηριότητας, του Βοηθού Προπονητή, κατόπιν εξειδικευμένης σεμιναριακής επιμόρφωσης. Ας παραδειγματιστούμε από τους Αθλητικούς Φορείς κρατών όπως ο Καναδάς,οι Η.Π.Α.το Ηνωμένο Βασίλειο κ.α. Ας ενισχυθούν οι Ομοσπονδίες και τα Προπονητικά Όργανα στη δημιουργία προγραμμάτων επιμόρφωσης εξ αποστάσεως, διαβαθμισμένα, όπως και οι προπονητές, με υποχρεωτική παρακολούθηση, πραγματικά τεστ επάρκειας και ανά διαστήματα,σύμφωνα με την εξελικτική πορεία των αθλημάτων και αγωνισμάτων. Ας εκμεταλλευτούμε το άριστο επιστημονικό δυναμικό της πατρίδας μας,να σχεδιάσει,να οργανώσει και να αναπτύξει τέτοιου είδους προγράμματα,δεν κοστίζουν. Υπάρχουν μυαλά και πολύ υλικό. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνονται πολύ εύκολα και πολύ απλά τα παρακάτω: 1.Ανάπτυξη της Δια Βίου μάθησης που υπάρχει μόνο στα χαρτιά και σε κάποιες δημόσιες ιστοσελίδες αμφίβολης ποιότητας. 2.Αξιοποίηση του επιστημονικού προσωπικού της χώρας στην κοινή ωφέλεια. 3.Αυστηρή επιμόρφωση των προπονητών και γιατί όχι και των καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Όταν εμπλέκονται παιδιά στο αντικείμενο,η επιμόρφωση είναι απαραίτητη. Οι καιροί και τα παιδιά αλλάζουν. 4.Αξιολόγηση άμεση του προπονητικού δυναμικού της χώρας, με ξεκαθάρισμα των άσχετων από τον αθλητισμό. 5.Προσέλευση ανθρώπων που έχουν πάθος με τον αθλητισμό και την παιδαγωγική του διάσταση,με την εθελοντική προσφορά και ο ρατσιστικός νόμος περί προσόντων προπονητών τους έχει απορρίψει από τις Σχολές της Γ.Γ.Α. 6.Εισροή πόρων στους φορείς επιμόρφωσης με τα έξοδα παρακολούθησης. 7.Ανάπτυξη μαζικής "αθλητικής συνείδησης". Και άλλες πολλές προτάσεις......