• Επιτρέψτε μας στο παρά πέντε τις ακόλουθες παρατηρήσεις: Α) Μας προκαλεί απορία η πλήρης απουσία κάθε αναφοράς στην έννοια του Φιλμ, όπως επίσης και στη σημασία της Αισθητικής. Β) Συμμεριζόμαστε τις εύλογες ανησυχίες σχετικά με την ανταποδοτικότητα των απαιτούμενων επενδύσεων για τον τεχνολογικό και μηχανολογικό εξοπλισμό, αλλά και τις επιμέρους επαγγελματικές προβλέψεις. Γ) Στο υπό συζήτηση Προεδρικό διάταγμα νομίζουμε ότι πρέπει να προβλέπεται σαφής διαχωρισμός των ειδικοτήτων του σκηνοθέτη, του σεναριογράφου και του κριτικού κινηματογράφου. Αν αυτό δεν γίνει από την αρχή, θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε στο τρίτο έτος, όπου ο προσανατολισμός ενός εκάστου σπουδαστή πρέπει να θεωρείται αυτονόητος, και να δοθεί ανάλογη έμφαση στα μαθήματα της κάθε ειδικότητας. πχ, για αυτόν που θέλει να γίνει κριτικός κινηματογράφου, να υπάρχουν μαθήματα πάνω στην Ιστορία της κριτικής, στα κατά περιόδους ρεύματά της, στις διαφορές μεταξύ σημαντικών θεωρητικών του παρελθόντος και τις τάσεις που αυτοί προκάλεσαν, κλπ. Σ' αυτή την περίπτωση, αναγνωρισμένοι και έμπειροι κριτικοί κινηματογράφου προφανώς και θα μπορούσαν να προσθέσουν την εμπειρία τους σ' αυτή των άλλων καθηγητών της Σχολής, εξισορροπώντας ως ένα βαθμό τον στείρο ακαδημαϊσμό διαφόρων κατόχων τίτλων σπουδών που δεν ομιλούν ΓΙΑ τον κινηματογράφο, αλλά ΜΕ αφορμή τον κινηματογράφο για πολύ διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα (από την Ιστορία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έως την συγκριτική ανθρωπολογία).