• Άρθρο 1. Επί της παραγράφου 3, σύμφωνα με το άρθρο 1 του κεφ Α , του τμήματος Α του ν. 2725/1999, το αθλητικό σωματείο, η ίδρυση και η λειτουργία διέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 78 και επόμενα του ΑΚ. Το ίδιο ισχύει για την αθλητική ένωση (κεφ.Β’ , άρθρο 10) καθώς και για την αθλητική ομοσπονδία ( κεφ Γ΄Άρθρο 19 παράγραφος 1).Προφανώς με τα ως άνω ισχύοντα , προσφυγή κατά του τροποποιημένου καταλόγου των μελών ύστερα από την υποβολή έγγραφης αντίρρησης κατά του καταλόγου κατατίθεται στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο ή Πρωτοδικείο, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τον ισχύοντα Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Το δικαίωμα της προσφυγής ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου, φυσικός δικαστής, κατά της οριστικής απόφασης του ΔΣ, δεν προβλέπεται. Επί της παραγράφου 5, η θέσπιση διαφορετικών ψηφοδελτίων για την εκλογή Προέδρου ΔΣ και για την εκλογή των μελών του ΔΣ είναι προβληματική. Στην περίπτωση που υποψήφιος Πρόεδρος, σε εκλογικό σώμα 100 μελών - εκλεκτόρων λάβει 25 τουλάχιστον σταυρούς προτίμησης, καταλαμβάνει τη θέση υποψήφιου μέλους του ΔΣ που έχει λάβει τους λιγότερους σταυρούς προτίμησης. Δηλαδή ο ηττηθείς υποψήφιος Πρόεδρος μπορεί να καταλάβει τη θέση μέλους του ΔΣ που έχει λάβει για παράδειγμα διπλάσιο αριθμό σταυρών προτίμησης (!!!!). Ερωτάται επίσης, εάν ο εκλεγείς πρόεδρος, δεδομένων των δύο ξεχωριστών ψηφοδελτίων εκλογής, παραιτηθεί ή αποβιώσει πως αντικαθίσταται; Επί της ιδίας παραγράφου, εάν δεν υπάρξει υποψηφιότητα και για τα δύο μέρη του ψηφοδελτίου (για Πρόεδρο και μέλη ΔΣ) κατά ποσοστό τουλάχιστον ίσον με το 1/3 από το κάθε φύλο ερωτάται ποια θα είναι η συνέπεια για την εγκυρότητα των αρχαιρεσιών. Εάν υπάρξει για παράδειγμα μία και μοναδική υποψηφιότητα για την θέση του Προέδρου ή για το μέρος των υποψηφίων μελών του ΔΣ δεν συμπληρωθεί το 1/3 και από τα δύο φύλα, το γεγονός αυτό θα καθιστά τις αρχαιρεσίες, άκυρες, ακυρωτέες, ή ακυρώσιμες ; Πως θα ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΘΟΥΝ άτομα και από τα δύο φύλα να θέσουν υποψηφιότητα ώστε να συμπληρωθεί το οριζόμενο ποσοστό και το κυριότερο, πως θα εξαναγκασθούν τα σωματεία μέλη να εκλέξουν άτομα συγκεκριμένου φύλου ώστε να επιτευχθεί η αναλογία αυτή στο σύνολο του εκλογικού σώματος; Η θέση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής με πρόσφατο έγγραφό της συνιστά «προτροπή» ή και ισχυρή σύσταση σε καμία όμως περίπτωση μια τέτοιας μορφής ρύθμιση δεν μπορεί να επιβληθεί δια νόμου. Το αυτό συμβαίνει με την Παγκόσμια και με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία του αθλήματος της επιτραπέζιας αντισφαίρισης.