• Άρθρο 4. Επί της παραγράφου 2: « Δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου σε γενική συνέλευση αθλητικής ένωσης έχει κάθε αθλητικό σωματείο που φέρει ειδική αθλητική αναγνώριση, έχει εγγραφεί στο μητρώο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και, κατά τα δύο (2) προηγούμενα της γενικής συνέλευσης ημερολογιακά έτη, συμμετείχε σε επίσημες αθλητικές διοργανώσεις με δέκα (10) τουλάχιστον αθλητές, αν πρόκειται για ατομικό άθλημα και με είκοσι (20) τουλάχιστον αθλητές, αν πρόκειται για ομαδικό.» Δεν διευκρινίζεται ο τρόπος της καταμέτρησης. Δηλαδή η συμμετοχή σε επίσημες αθλητικές διοργανώσεις με 10 ή 20 αθλητές, ανάλογα το άθλημα, αφορά αθροιστικά στα δύο προηγούμενα της ΓΣ ημερολογιακά έτη ή πρέπει ο αριθμός των αθλουμένων να είναι 10 και 20 κατ΄ έτος; Στην πρώτη περίπτωση της αθροιστικής καταμέτρησης, ευνοούνται τα «σωματεία σφραγίδες». Επί της παραγράφου 3: Η επικύρωση του εκλογικού καταλόγου ή η τροποποίησή του από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού συνιστά διοικητική πράξη. Από την στιγμή που δεν καταργούνται οι διατάξεις του άρθρου 1, του άρθρου 10 και του άρθρου 19 του ν.2725/1999, ποιο είναι το αρμόδιο δικαστήριο για την εκδίκαση προσφυγής κατά της διοικητικής αυτής πράξης; Είναι προφανές ότι με την διάταξη αυτή οι αθλητικές ενώσεις και οι ομοσπονδίες καθίστανται ουσία ΝΠΔΔ Επί της παραγράφου 5: « Οι διατάξεις των παρ. 5 και 6 του άρθρου 5 εφαρμόζονται αναλόγως και στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη των καταστατικών οργάνων αθλητικής ένωσης.» Τόσο το άρθρο 5 του ν. 2725/1999 όσο και το άρθρο 5 του παρόντος σχεδίου νόμου περιέχουν μία και μόνο παράγραφο (!)