• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΦΑΝΤΗΣ' | 13 Νοεμβρίου 2020, 09:25

    Οι ενστάσεις – παρατηρήσεις μου επί του νομοσχεδίου έγκεινται ιδιαιτέρως επί του άρθρου 33 ‘’Κλάδοι και ειδικότητες Προϊσταμένων’’ , καθόσον προβλέπονται Προϊστάμενοι Διεύθυνσης αλλά και ειδικότερα Προϊστάμενοι των περισσοτέρων Τμημάτων, ειδικότητες Πανεπιστημιακής κατεύθυνσης και ελλείψει αυτών, Τεχνολογικής κατεύθυνσης ή και ουδόλως ΤΕ διαφόρων ειδικοτήτων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, στο άρθρο 5α: ‘’ Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μελετών, Έργων και Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας προέρχεται από την κατηγορία ΠΕ Μηχανικών, με ειδικότητα Πολιτικού Μηχανικού ή Αρχιτέκτονα’’ ή στο άρθρο 5γ: ‘’Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Μελετών και Έργων προέρχεται από την κατηγορία ΠΕ Μηχανικών, με ειδικότητα Πολιτικού Μηχανικού ή Αρχιτέκτονα.’’ Η άποψη μου είναι ότι η επιλογή υπαλλήλων Τεχνολογικής κατεύθυνσης οδηγεί στην άρση της όποιας διάκρισης διατηρείται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, στις προκηρύξεις θέσεων στον δημόσιο τομέα και στα επαγγελματικά δικαιώματα, τη στιγμή που η Τριτοβάθμια Ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από τους δύο πυλώνες τα Πανεπιστημιακά και τα Τεχνολογικά Ιδρύματα. Η επιλογή Προϊσταμένων Τμημάτων του νέου Οργανισμού του ΤΑΠ, κατά βάση από τη δεξαμενή της Πανεπιστημιακής κατεύθυνσης, είναι μια παρωχημένη λογική, που αναφερόταν στον απαρχαιωμένο Οργανισμό του ΤΑΠ του 1977 και δεν προάγει καθόλου τους στόχους και τις προοπτικές του Νέου Οργανογράμματος που είναι η διαχείριση των Αρχαιολογικών πόρων από σταθερές πηγές εσόδων αλλά και από παραγωγικές δραστηριότητες που αξιοποιούν στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.