• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΗΛΙΑΔΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ' | 17 Φεβρουαρίου 2021, 10:34

    Οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού θεωρώ ότι επιλύουν νομικά, θεσμικά και λειτουργικά το θέμα της ανεξάρτητης λειτουργίας της συγκεκριμένης, κορυφαίας για τον επαγγελματικό μας αθλητισμό Αρχής, κάτι που ήταν αναπόδραστα αναγκαίο. Μία μόνον παρατήρηση για την περίπτωση της παραγράφου 4 περίπτωση (ε) ως προς την οποία ,θα πρέπει , κατά τη γνώμη μας να διευθετηθούν δύο ζητήματα: ΠΡΩΤΟΝ το ζήτημα του εάν και κατά πόσο θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και οι <προσωρινά εκτελεστές> αποφάσεις καθώς και αν, στους <τίτλους> αξιώσεων εμπεριέχονται και οι προσωρινές διαταγές. Τούτο δε διότι σε αμφότερες των περιπτώσεων, μετά την επιτυχή άσκηση ενδίκου βοηθήματος (έφεσης/αναίρεσης/ ανακοπής κλπ) ελλοχεύει ο κίνδυνος να ανατραπούν τα δεδομένα της απαίτησης υπέρ του σωματείου, πλην όμως να έχουν εν τω μεταξύ ισχύσει οι αρνητικές συνέπειες της μη αδειοδότησης με ανυπολόγιστες εντεύθεν οικονομικές, αγωνιστικές κλπ συνέπειες . ΔΕΥΤΕΡΟΝ το ζήτημα της εξαίρεσης από την συγκεκριμένη ρύθμιση των Τμημάτων Αμειβομένων Αθλητών. Τούτο δε διότι τα ΤΑΑ , σύμφωνα με το νόμο (άρθρα 59,60 ν.2725/99) αλλά και τη νομολογία δικαστηρίων και δικαιοδοτικών αθλητικών οργάνων ,στερούνται ξεχωριστής νομικής προσωπικότητας και μάλιστα για το λόγο αυτό οι φορολογικές αρχές δεν τους χορηγούν ξεχωριστό ΑΦΜ. Κατά συνέπεια μπορεί να προβληθεί σε βάρος του ΤΑΑ ως αξίωση ενώπιον της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού ( ως λόγος μη αδειοδότησηής τους) η οιαδήποτε επιδικασθείσα απαίτηση τρίτου φυσικού ή νομικού προσώπου έναντι άλλου (άσχετου με το ΤΑΑ τμήματος-κλάδου άθλησης) ή του ίδιου του αθλητικού – ιδρυτικού τους σωματείου, κάτι που πρόδηλα τυγχάνει καταχρηστικό, διότι δεν θα αφορά τον <κύκλο δραστηριότητας> του υπό αδειοδότηση ΤΑΑ και το σχετικό κενό ίσως είναι καλύτερο να καλυφθεί από τον ίδιο το νόμο, παρά να αφεθεί στη νομολογία της Επιτροπής.