• Σχόλιο του χρήστη 'Στάθης Αβραμίδης' | 16 Νοεμβρίου 2021, 10:41

    Ο κυριότερος λόγος που αυτό το νομοσχέδιο εισαγάγει την έννοια του "Εκπαιδευτή" είναι για να καλύψει το κενό κλάδων άσκησης των οποίων η διδασκαλία δεν προβλέπεται ως ειδικότητα ή μαθήματος επιλογής στο πανεπιστήμιο. Για να καλυφθεί το κενό με ενιαίο και επιστημονικά ορθό τρόπο, πρέπει το κράτος να αναβαθμίσει τα ΑΕΙ αντί να προβεί στην ίδρυση νομικών προσώπων που θα επωμιστούν την ευθύνη πιστοποίησης "ειδικών". Ο Σωκράτης έλεγε ότι σε κάθε θέμα, πρέπει να ακούμε την γνώμη του ειδικού. Στην περίπτωσή μας, ο ειδικός είναι το πανεπιστήμιο της αύξουσας γνώσης (των 4 ετών βασικής φοίτησης, των 2 ετών μεταπτυχιακών και των 4 ετών διδακτορικού) και όχι της φθίνουσας γνώσης (των ολίγων Σαββατοκύριακων). Αντί να προσπαθούμε να δώσουμε λύση στο όντως υπαρκτό πρόβλημα, που ο υφυπουργός κ. Αυγενάκης ορθώς έχει εντοπίσει και επίσης ορθώς επιθυμεί να αντιμετωπίσει, η μόνη αξιόπιστη λύση είναι μία. Αντί να ιδρύσουμε νέους "εκπαιδευτικούς" και "προπονητικούς" φορείς που θα βγάζουν "εκπαιδευτές", να ενισχυθεί ο ρόλος των ΣΕΦΑΑ. Να προστεθούν ως ειδικότητα ή μαθήματα επιλογής όλα τα γνωστικά αντικείμενα που σήμερα είναι "άστεγα". Έτσι και το ομολογουμένως υπαρκτό κενό θα καλυφθεί και οι μελλοντικοί διδάσκοντες θα προέρχονται από μια τετραετή φοίτηση με αξιοπιστία.