Αρχική Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίαςΆρθρο 20 ΕκπαιδευτήςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ | 21 Νοεμβρίου 2021, 21:40
Αναφορικά με σχετική δήλωση εντός της Βουλής κυβερνητικού εκπροσώπου στον τομέα του Αθλητισμού (του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη) στην οποία υποβάθμισε τον ρόλο των αποφοίτων Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης της επιστήμης του Αθλητισμού λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: "Είναι εκπαιδευτικοί, είναι καθηγητές Φυσικής Αγωγής, δεν είναι προπονητές", θα ήθελα να κάνω το εξής σχόλιο-απάντηση: Όλα είναι ένα! Η επιστήμη του αθλητισμού είναι αδιαίρετη και κάθε επιμερισμός της έγινε από τους ίδιους τους επιστήμονες του αθλητισμού για την βελτίωση της μελέτης και της εξέλιξης της. Οι επιστήμονες αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Εκπαιδευτικούς-Καθηγητές Φυσικής Αγωγής-Γυμναστές-Προπονητές που αποφοίτησαν από τα Ανωτατα Εκπαιδευτικά Ιδρυματα της χώρας (ΣΕΦΑΑ). Αυτό ισχύει για όλους τους επιστημονικούς κλάδους στον Δυτικό κόσμο. Αν η κυβέρνηση αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο δομής, αξιολόγησης και πιστοποίησης αναφορικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα των επιστημονικών κλάδων του σύγχρονου Δυτικού κόσμου, οφείλει πρώτα να έρθει σε συνεννόηση με τους επιστήμονες, να ενημερώσει για τους λόγους των αλλαγών αυτών καθώς επίσης και να παραθέσει συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους ώστε να αξιολογηθεί το εγχείρημα της. Ειδάλλως μιλάμε για ένα εγκληματικό εγχείρημα διαφθοράς στα χρονικά, υπέρ ορισμένων ιδιωτικών συμφερόντων. Πως είναι δυνατόν ξαφνικά να υποβαθμίζονται έτσι απλά τα επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων διαβαθμισμένων Ανώτατων εκπαιδευτικών Ιδρυματων που το ίδιο το Ελληνικό κράτος Ίδρυσε και χρηματοδότησε?! Ποιος είναι ο σκοπός αυτών των ενεργειών?! Από την στιγμή που η εργασία συνδέεται με τον βιοπορισμό-επιβίωση του ανθρώπου στις σύγχρονες κοινωνίες, η υποβάθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων ενός κλάδου δεν αποτελεί ενέργεια κοινωνικής και οικονομικής εξόντωσης πλην των συνεπειών της υποβάθμισης στην ποιότητα των υπηρεσιών προς τους πολίτες?! Γιατί δεν αναβαθμίζεται ο ρόλος των ΣΕΦΑΑ ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες του αθλητισμού παρέχοντας τις απαραίτητες εκάστοτε πιστοποιήσεις με τον πλέον αξιοκρατικό τρόπο στους ενδιαφερόμενους σπουδαστές για όλα τα αθλήματα σε συνεργασία και με τις ομοσπονδιες των αθλημάτων?! Αν η κυβέρνηση θεωρεί ότι υπάρχουν αξιόλογοι ερασιτέχνες που τόσα χρόνια εργάζονταν παράνομα είτε στο πεδίο του αθλητισμού είτε σε άλλα επιστημονικά πεδία και θέλει να τους νομιμοποιήσει γιατί δεν τροποποιεί τους όρους εισαγωγής στα Ελληνικά Πανεπιστήμια για όλους ώστε εκεί να πιστοποιούνται εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις με τον πλέον αξιοκρατικό τρόπο?! Ίσως όμως όλες αυτές οι αναξιοκρατικές πρακτικές να πηγάζουν από μία αναξιοκρατική αντίληψη και πρακτική που αντανακλάται στην "αρχιτεκτονική" της δομής του ίδιου του πολιτικού συστήματος που καθορίζει τις νομοθετικες εξελίξεις, το οποίο διαφαίνεται από το γεγονός ότι την στιγμή που υπαβαθμίζεται ο ρόλος και η αξία ενός επιστημονικού κλάδου (αυτή είναι η αρχή για την υποβάθμιση και άλλων επιστημονικών κλάδων) από μία κυβερνητική ρύθμιση, οι ίδιοι οι εισηγητές της ρύθμισης αυτής, έχουν τόσο σχέση με τον τομέα του αθλητισμού όσο και "η νύχτα με την μέρα" (χαρακτηριστικά ο κ. Αυγενάκης είναι πολιτικός και μηχανικός τοπογραφίας)!