• Σχόλιο του χρήστη 'Ν.Διγγελίδης' | 22 Νοεμβρίου 2021, 10:10

    Παλιότερα υπήρχαν έντονα δημοσιεύματα που αφορούσαν τη σύνδεση πανεπιστημιακού πτυχίου και αγοράς εργασίας. Τα ΑΕΙ, σαφώς και τα ΤΕΦΑΑ, πέραν της ανάπτυξης της επιστήμης που οφείλουν να δώσουν έμφαση, έδωσαν παράλληλα έμφαση και στην καλύτερη σύνδεση με την αγορά εργασίας μέσω της προσαρμογής των προγραμμάτων σπουδών τους, τα οποία αξιολογούνται και πιστοποιούνται από την ΕΘΑΕΕ (πρώην ΑΔΙΠ) και για αυτό το λόγο. Η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει ότι αυτό έγινε με σχετική επιτυχία καθώς η απασχόληση των αποφοίτων ΤΕΦΑΑ φτάνει στο 86-88% (ένα ποσοστό 60-65% με συνάφεια ως προς τον τίτλο σπουδών). Τώρα όμως, με τον όρο "εκπαιδευτής" εισάγεται ένας εντελώς αχρείαστος όρος που επικαλύπτει σαφώς γνώσεις και δεξιότητες που, με τις προβλέψεις αυτού του νομοσχεδίου, κατέχει ένας απόφοιτος ΤΕΦΑΑ. Το "παράδοξο" της υπόθεσης, πέραν της προηγούμενης περιόδου όπου η έμφαση ήταν η σύνδεση πτυχίου και αγοράς εργασίας, είναι να περνάνε αυτά τα νομοσχέδια ενώ ταυτόχρονα συζητιέται η αποσύνδεση των πανεπιστημιακών πτυχίων από επαγγελματικά δικαιώματα: https://www.kathimerini.gr/society/561594283/nomos-skoypa-gia-ta-aei-to-panepistimio-toy-2030/ Πώς ακριβώς συνδυάζονται αυτά τα δυο; Δηλαδή, η σύνδεση πανεπιστημιακού πτυχίου με την αγορά εργασίας και αποσύνδεση των πανεπιστημιακών πτυχίων από επαγγελματικά δικαιώματα;;; Έχει κάποια λογική αυτή η κατεύθυνση που παίρνουν τα πράγματα;