• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Πλιάτσικα' | 27 Ιανουαρίου 2023, 13:11

    Άρ. 34, παρ. 1 – ΠΕΡΙ ΟΡΙΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ – Δεν τεκμηριώνεται για ποιο λόγο παρακάμπτεται η νόμιμη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 για να οριστεί ένα πρόσωπο που θα αποτελεί προσωπική επιλογή της υπουργού σε μια τόσο κομβική θέση. Πώς θα ασκήσει την διοίκηση κάθε μουσείου ένα πρόσωπο που, ανεξαρτήτως προσόντων, θα φέρει διαρκώς το πολιτικό και κομματικό στίγμα της τρέχουσας Κυβέρνησης; Η διοικητική μονάδα θα όφειλε να λειτουργήσει με τον ορισμένο τρέχοντα Διευθυντή μέχρι την ολοκλήρωση της νόμιμης διαδικασίας επιλογής Γενικού Διευθυντή όπως περιγράφεται στο άρθρο 16. Αρ. 34, παρ. 2 – ΠΕΡΙ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ – Όπως στη προηγούμενη παράγραφο, έτσι κι εδώ καταπατώνται με σκανδαλώδη τρόπο οι νόμιμες διαδικασίες. Τα πρόσωπα που θα οριστούν με τον τρόπο που περιγράφεται στην παράγραφο 2 στο Διοικητικό Συμβούλιο εκάστου μουσείου θα φέρουν διαρκώς το πολιτικό και κομματικό στίγμα της τρέχουσας Κυβέρνησης. Αρ. 34, παρ. 4. – ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Στην παράγραφο αυτή γράφεται ότι οι οργανικές θέσεις των υπαλλήλων διατηρούνται στο ΥΠΠΟΑ και κατανέμονται σε άλλες υπηρεσίες «με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες». Σε αντίστοιχη αναδιανομή του προσωπικού στο παρελθόν ελήφθησαν υπόψιν οι δηλώσεις προτίμησης του προσωπικού. Η σημείωση αυτή πρέπει να περιληφθεί στην συγκεκριμένη παράγραφο και η προτίμηση να γίνει σεβαστή, δεδομένης της βίαιης αλλαγής εργασιακών συνθηκών που επιβάλλεται δια του παρόντος. Άρ. 34, παρ. 5 – ΠΕΡΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ – Δεν είναι δυνατόν μέσα σε τριάντα (30) μέρες από την έναρξη ισχύος του Οργανισμού εκάστου μουσείου να έχει κάποιος υπάλληλος τη δυνατότητα να κρίνει την εφαρμογή του, ώστε να είναι σε θέση να αποφασίσει αν επιθυμεί να παραμείνει ή να τοποθετηθεί σε άλλη θέση στο ΥΠΠΟΑ. Το διάστημα αυτό οφείλει να είναι σημαντικά μεγαλύτερο, κατ’ελάχιστον τρία (3) έτη, όσο π.χ. διαρκεί η προετοιμασία και υλοποίηση μιας έκθεσης.