• Σχόλιο του χρήστη 'GRAMMO ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΗΧΟΥ Η ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ' | 13 Ιανουαρίου 2016, 19:07

    Γενική Παρατήρηση στο αρθ. 10: Διατηρούνται επιφυλάξεις για την επιβολή εποπτικού συμβουλίου. Δηλαδή οπωσδήποτε δυαδικό σύστημα. Ορθότερο θα ήταν να αφεθεί το ζήτημα στην ιδιωτική αυτονομία των οσδ. Άλλοι ας ιδρύσουν εποπτικό συμβούλιο, άλλοι ας έχουν εκτελεστικά και μη μέλη του δ.σ. Η Οδηγία καταλείπει περιθώριο. Ας μην περιορισθεί αυτό, διότι τούτο, αναλόγως του εταιρικού τύπου, μπορεί να οδηγήσει σε δισεπίλυτα ερμηνευτικά ζητήματα. Σχόλιο παρ. 4 β): Προτείνεται η υιοθέτηση του γράμματος του άρθρ. 8 παρ. 1 της οδηγίας. Σχόλιο παρ. 4 δ): Η πρόβλεψη δεν απαντά στην οδηγία: Εξ απόψεως εταιρικού δικαίου, αντίκειται στην θεσμική πρόσληψη της γεν. συνέλευσης ως ανωτάτου οργάνου. Η πρότασή μας είναι να διαγραφεί η πρόβλεψη. Η γ.σ. δύναται, εφ’ όσον το επιθυμεί να εκχωρήσει την εξουσία στο δ.σ. ή στο εποπτικό συμβούλιο. Σχόλιο παρ. 5: Έναντι ποίου ασκείται το δικαίωμα αυτό? Το λογικό είναι να ασκείται έναντι των προσώπων της περίπτωσης 4.β. Πρέπει να προβλεφθεί. Σχόλιο παρ. 7: Γίνεται λόγος περί συγγένειας: Σε ευθεία γραμμή, εκ πλαγίου, εξ αίματος, εξ αγχιστείας? Το ζήτημα πρέπει να διευκρινισθεί, διότι υπάρχει ο κίνδυνος ακυροτήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Σχόλιο παρ. 9: Ποιος ο λόγος της κοινοποίησης? Το εποπτικό συμβούλιο είναι εσωτερικό όργανο. Ποιος θα έχει πρόσβαση σε αυτές τις αποφάσεις? Καθήκον εχεμύθειας? Νομικοτεχνικό Σχόλιο: Μετά από την προηγούμενη διάταξη, πρέπει να εισαχθεί το άρθρο 10 της οδηγίας, δηλ. το 31 του νόμου τούτου. Δεν υπάρχει λόγος να διασπασθεί η ενότητα της οδηγίας.