• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Νικόλόπουλος' | 26 Μαρτίου 2024, 12:09

    To άρθρο 26 παράγραφος 2 πρέπει να τροποποιηθεί: Tα ποσά είναι εξωπραγματικά για κινηματογραφικές ταινίες (250.000 ευρώ προυπολογισμός και 200.000 ευρω επιλέξιμες δαπάνες), οι "τηλεταινίες" τις οποίες αναφέρει είναι είδος εν ανυπαρξία στην ελληνική τηλεοπτική βιοτεχνία, ενω για τις σειρές από 17 επεισόδια και πάνω (φωτογραφίζοντας ουσιαστικά τις καθημερινες φαρσικωμωδίες και τα ψευδοριάλιτι τύπου ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ) ο πήχης κατεβαίνει στο 50% μιάς μικρού μήκους με μόλις 35.000 ευρώ το επεισόδιο. Επίσηε για ταινίες/μίνι σειρες εποχής, βασισμένες σε βιβλία, δεν υπάρχει κανένα επιπρόσθετο κίνητρο για αρτιότερες παραγωγές με καλύτερα production values που να μπορούν να εξάγονται. Επισημάινεται ότι οι ελληνικές ταινίες πουλιούνται έναντι πινακίου φακής με 3.500 ευρώ και 4.500 ευρώ στο Netflix ποσά που καταδεικνύουν και την ασημαντότητα της ελληνικής οπτικοακουστικής παραγωγής διεθνώς. Αντί να δοθεί έμφαση στο να γίνουν καλύτερες παραγωγές επεκτείνονται τα "...λιμνάζοντα ύδατα του τέλματος" σε έναν πολυδαίδαλο, γραφειοκρατικό οργανισμό. Eίτε κάνει κάποιος ελληνική λογοτεχνία, είτε ευρωπαική συμπαραγωγή βασισμένη σε λογοτεχνικό έργο, είτε την επάνάσταση του 1821, είτε ταινία δωματίου με δυο άτομα, είτε φαρσοκωμωδία της αρπαχτής με τηλεοπτικούς ηθοπιούς, ενα και το αυτό είναι για τον παρόν σχέδιο νόμου και τον υπάρχοντα νόμο. Το ίδιο και για το ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ όπου συντηρείται η ίδια κατάσταση---μια και το ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ αναφέρεται στην ποσόστωση των κρατικών ενισχύσεων από ΕΚΚ, ΕΡΤ και όχι σε επιπρόσθετα κίνητρα με τη βαθμολογία των πολιτιστικών κριτηρίων. Είναι σαφές ότι πρόθεση δεν είναι να γίνονται καλύτερες παραγωγές που να μπορούν να εξάγονται αλλά να συντηρηθούν και να αυξηθούν οι στρατιές δημοσίων υπαλλήλων 80+ υπάληλοι του ΕΚΟΜΕ και οι άλλοι 40 του ΕΚΚ, χωρίς να υπάρχει πρόνοια για το άμεσο μέλλον της ελληνικής δημιουργικής βιομηχανίας.