Άρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών

Οι εκπαιδευτές, ανάλογα με την ειδικότητά τους, μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους ως αυτοαπασχολούμενοι ή ως μισθωτοί σε οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών σωματικής άσκησης και εκγύμνασης, πρακτικής γιόγκα, εκμάθησης τεχνικών αυτοάμυνας και αυτοπροστασίας και αθλητικής αναψυχής, αναλαμβάνοντας καθήκοντα και έργα αντίστοιχα των επαγγελματικών τους προσόντων και του επαγγελματικού τους τίτλου.

  • 2 Δεκεμβρίου 2018, 20:50 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΚΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    -Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
    -Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
    Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
    -Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;

  • 2 Δεκεμβρίου 2018, 17:50 | Γιώργος καρνακης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Επιτέλους μπαίνει μια Τάξη στον χώρο του αθλητικού – υπαίθριου τομέα αναψυχής.
    Δεκάδες δραστηριότητες όπου η ανομία ζει και βασιλεύει (ραφτιγκ, αναρρίχηση, ορειβασία, πεζοπορία, ορειβατικό σκι, κατάβαση φαραγγιων, παραπεντε, ελεύθερη κατάδυση, via verrata, κλπ) με εκπαιδευτές αμφιβόλου προέλευσης μπαίνει επιτέλους σε μια σωστή κατεύθυνση ώστε και οι δραστηριότητες αυτές να αναπτυχθούν σε σωστές βάσεις και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών.
    Εδώ θα πρέπει να διευκρινίστει πως για όλες αυτές οι δραστηριότητες οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ δεν έχουν καμία μα καμία γνώση ούτε εμπειρία ώστε να ονομαστούν και αυτοί εκπαιδευτές,καλο θα ήταν κάθε χώρος να σέβεται τον χώρο ενός άλλου και να μην τα θέλει όλα δικά του.
    Για να λειτουργήσει σωστά το θέμα του επαγγέλματος των εκπαιδευτών αθλητικών υπαίθριων δραστηριότητων προτείνω να ιοθετηθει το νομοσχέδιο που υπάρχει για τις καταδύσεις όπου πιστοποιημενες σχολές βγάζουν αναγνωρισμενους εκπαιδευτές με την Βούλα του κράτους και κατόπιν εξετάσεων αποκτώντας άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως ακριβώς γίνεται και στις καταδύσεις. Η κάθε σχολή θα πρέπει να έχει όλα όσα ορίζονται από την νομοθεσία εκμάθησης ώστε να διασφαλιζεται η σωστή λειτουργία της σχολής είτε αυτή είναι ιδιωτική είτε είναι δημόσια.Σε πρώτη φάση θα μπορούσε το κράτος να αναγνωρίσει τους πρώτους εκπαιδευτές των νόμιμων πλέον αναγνωρισμενων σχολών οι οποίοι όμως θα πρέπει να είναι νόμιμοι ελεύθεροι επαγγελματίες με διεθνής γνώσεις και επαγγελματικής εμπειρίας και μέσα από διεθνείς επαγγελματικές οργανώσεις.

  • 2 Δεκεμβρίου 2018, 13:59 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΤΑΚΟΥΡΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Έχοντας εκτός των άλλων αποκτήσει ιδιαίτερες γνώσεις και εμπειρία από την συμμετοχή μου στο Working Group «Education and Training in Sport» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την περίοδο 2010-2011, εκπροσωπώντας την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού σε όλες τις αρχικές συζητήσεις για τα επαγγελματικά δικαιώματα στον χώρο του αθλητισμού σε σχέση με το Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς Επαγγελματικών Προσόντων, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής όσο αφορά το κατατεθέν αθλητικό νομοσχέδιο προς διαβούλευση:
    Η ανάγκη για ένα ενιαίο σύγχρονο κλαδικό πλαίσιο στο χώρο των προπονητών αθλημάτων και γυμναστών/εκπαιδευτών πάσης φύσεως κινητικών δραστηριοτήτων ακόμα και στους σχετικούς χώρους της αναψυχής και του τουρισμού είναι επιβεβλημένη όσο ποτέ άλλοτε. Το ενιαίο αυτό πλαίσιο αποτελεί και το μοναδικό σύγχρονο εργαλείο διαφάνειας και μεταρρύθμισης για την εύρεση εργασίας, της επαγγελματικής ανέλιξης, και γενικότερα της ανάπτυξης του κλάδου μας, καθώς δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και αυξάνει σημαντικά την ποιότητα παροχής υπηρεσιών και προστατεύει την δημόσια υγεία και ασφάλεια.
    Στις σημερινές κοινωνικές και οικονομικές ελληνικές συνθήκες το ενιαία αυτό πλαίσιο επαγγελματικών δικαιωμάτων σε σχέση με τα επαγγελματικά προσόντα και ανάλογων επαγγελματικών περιγραμμάτων, θα πρέπει να έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά.
    Α. Να μην αποκλείονται κατά οποιοδήποτε τρόπο, ούτε σε επίπεδα, ούτε σε δραστηριότητα οι πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ, είτε έχουν αποκτήσει σχετική ειδικότητα, είτε έχουν – είτε δεν έχουν παρακολουθήσει έστω και ένα μάθημα για την δραστηριότητα που επιθυμούν να λάβουν επαγγελματικό δικαίωμα. Σε κάθε περίπτωση οι πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ έχουν πιστοποιημένα προσόντα με σχετικά μαθησιακά αποτελέσματα για κάθε κατηγορία και κάθε ειδικότητα.
    Παράδειγμα 1: Δεν θα πρέπει ο πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ, που (εκτός των άλλων ετήσιων βασικών μαθημάτων και του επιπέδου 6 του πτυχίου στο «εθνικό επαγγελματικό πλαίσιο προσόντων») έχει παρακολουθήσει ένα εξάμηνο μαθήματος σε άθλημα που δεν θα πάρει την ειδικότητα του, να μην μπορεί να αποκτήσει το επαγγελματικό δικαίωμα του προπονητή Γ σε αυτό το άθλημα. Φανταστείτε δε να έχει κάνει επιπλέον και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Την ίδια στιγμή μάλιστα που οι απόφοιτοι ΙΕΚ επιπέδου 5 και οι απόφοιτοι σχολών της ΓΓΑ, αγνώστου επιπέδου και σχετικής πιστοποίησης, έχουν λιγότερα «μαθησιακά αποτελέσματα». Επίσης την ίδια στιγμή στο δημόσιο ο πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ να διορίζεται και να προπονεί/γυμνάζει/εκπαιδεύει οποιαδήποτε κινητική δραστηριότητα-άθλημα.
    Παράδειγμα 2: Με την ίδια λογική δεν μπορεί να αποκλείονται πτυχιούχοι ΣΕΦΑΑ, ακόμα και χωρίς να έχουν παρακολουθήσει σχετικό μάθημα της ειδικότητας του εκπαιδευτή που ενδιαφέρονται. Θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα σχετικής παρακολούθησης μαθήματος από κάποιον πιστοποιημένο φορέα.
    Β. Να δίνεται η δυνατότητα σε οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο έχει αποκτήσει σχετικά επαγγελματικά προσόντα τυπικής ή άτυπης εκπαίδευσης, από πιστοποιημένη και με προϋποθέσεις δομή (π.χ. Πανεπιστήμια, ΙΕΚ, Σχολές, Ομοσπονδίες-Εμπειρία, Σύνδεσμοι προπονητών κ.α.), να αποκτήσουν σχετικά επαγγελματικά δικαιώματα.
    Παράδειγμα: Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση όπου στα ΣΕΦΑΑ δεν διδάσκεται ούτε καν σαν μάθημα κάποια αθλητική-κινητική δραστηριότητα, ενώ θα πρέπει να δούμε πως αυτή η δραστηριότητα θα καλυφθεί από ενδιαφερόμενους με σχετικά επαγγελματικά προσόντα.
    Γ. Η συμμετοχή των μη πτυχιούχων ΣΕΦΑΑ στο μικρότερο επίπεδο επαγγελματικού δικαιώματος (προπονητής Γ ή Προπονητής Δ / Εκπαιδευτής) αλλά και η διαδρομή της επαγγελματικής ανέλιξης τους ως το υψηλότερο επίπεδο του Προπονητή Α, θα πρέπει να είναι με πολύ αυστηρές ή λιγότερο αυστηρές προϋποθέσεις – κριτήρια σε σχέση με το ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης του κάθε επαγγέλματος στην αγορά και ιδιαίτερα σε σχέση με το εάν μπορεί να καλυφθεί τυχόν αρνητικό ισοζύγιο από τους πτυχιούχους ΣΕΦΑΑ. Έτσι δεν είναι δυνατόν να ράψουμε το ίδιο κοστούμι για κάθε άθλημα ή δραστηριότητα, μιας και κινδυνεύουμε να καταλήξουμε σε ανεφάρμοστες εξ αρχής αποφάσεις που θα υπονομευόσουν και οποιαδήποτε άλλη καλή διευθέτηση.
    Παράδειγμα 1: Στην περίπτωση των προπονητών καλαθοσφαίρισης δύναται οι ενδιαφερόμενοι φορείς μετά από καταγραφή των δεδομένων της αγοράς να αποφασίσουν για τέσσερα επίπεδα με αυστηρές προϋποθέσεις ανέλιξης, όπως αρκετά χρόνια αγωνιστικής αθλητικής εμπειρίας ή προπονητικής εμπειρίας ή παρακολούθηση σχολών με σημαντικές υποχρεώσεις και μαθησιακά αποτελέσματα.
    Παράδειγμα 2: Στην περίπτωση των μη ολυμπιακών δυναμικών αθλημάτων, ίσως θα πρέπει να προταθεί ομαδοποίηση της ειδικότητας του προπονητή και τα επαγγελματικά δικαιώματα της Δ και Γ κατηγορίας να καλύπτουν όλο το φάσμα της υπάρχουσας αγοράς και εάν υπάρχουν κενά η πρόσβαση στην τελευταία κατηγορία να είναι πιο εύκολη για τους μη πτυχιούχους ΣΕΦΑΑ.
    Ως εκ τούτων, η παρακάτω πρόταση, είναι συμβατή τόσο με την ελληνική πραγματικότητα και το Ελληνικό Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων, αλλά και με τις προτάσεις όλων των ευρωπαϊκών φορέων που έχουν μελετήσει τα συγκεκριμένα θέματα. Δεν επιτρέπεται ο διαχωρισμός σε δυο επαγγέλματα αυτό του προπονητή και αυτό του εκπαιδευτή, μιας και ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ-ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως ο κλάδος είναι ένας με διάφορα επίπεδα και διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα και προσόντα, ενώ η διάσπασή του σε προπονητές και εκπαιδευτές απαξιώνει κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και θα δημιουργήσει στο μέλλον σημαντικά προβλήματα σε σχέση με την ευρωπαϊκή κινητικότητα στην αντιστοιχία τους με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων.
    Παράδειγμα 1. Στο προτεινόμενο άλλο επάγγελμα του εκπαιδευτή δεν είναι δυνατόν να προβλέψεις επιπλέον επίπεδα για τις κινητικές δραστηριότητες με υψηλό ρίσκο που προφανώς είναι αδιανόητο για λόγους ασφάλειας να καλύψεις αυτήν την ανάγκη με το απλό επίπεδο εκπαιδευτή.
    Παράδειγμα 2: Όσοι ενδιαφερόμενοι στην Ευρώπη έχουν δικαιώματα Προπονητή Α, Β, ή Γ θα έρχονται αυτόματα σαν εκπαιδευτές στην Ελλάδα, ενώ οι περισσότεροι Έλληνες δεν θα μπορούν.
    Μια πρόταση ενιαίας νομοθετικής ρύθμισης των επαγγελμάτων των προπονητών αθλημάτων
    και των εκπαιδευτών ή της αναψυχής οποιασδήποτε κινητικής δραστηριότητας με τέσσερα επίπεδα.

    Κατηγορίες Προπονητών , Εκπαιδευτών του κλάδου – Τίτλος –Αντιστοιχία με Εθνικό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων –Βασικά επαγγελματικά προσόντα και ανέλιξη –Κατεύθυνση Επιδόσεων, Αγωνιστικός αθλητισμός –Κατεύθυνση Συμμετοχής , Αθλητική αναψυχή, εκμάθηση, επιχειρήσεις κ.ά. — Αρχικά απαιτούμενα κλαδικά προσόντα ανά άθλημα/δραστηριότητα ή ομάδα αθλημάτων/δραστηριοτήτων

    1–(προπονητής επιπέδου Α) — Master Coach — Επίπεδο 7 (μεταπτυχιακό) Επίπεδο 8 (διδακτορικό) Ανώτατες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες (ηγεσία και καινοτομία) — Προπονητής υψηλών αγωνιστικών επιδόσεων — Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων με υψηλό ρίσκο –Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ με πρώτη ειδικότητα Προϋπόθεση κατοχής του προπονητή επιπέδου Β /Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς

    2 — (προπονητής επιπέδου Β) — Senior Coach — Επίπεδο 6 — Εξειδικευμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες — Προπονητής αγωνιστικών επιδόσεων — Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων με μεσαίο ρίσκο — Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ Με δεύτερη ή τρίτη ειδικότητα Προϋπόθεση κατοχής του προπονητή επιπέδου Γ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες

    3 — (προπονητής επιπέδου Γ) – Coach — Επίπεδο 5 — Εμπέδωση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων Προπονητής παιδιών /ταλέντων –Εκπαιδευτής κινητικών δραστηριοτήτων χωρίς ρίσκο –Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ με τουλάχιστον δύο εξάμηνα μαθήματων Προϋπόθεση κατοχής του εκπειδευτή επιπέδου Δ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς.

    4 — (Εκπαιδευτής επιπέδου Δ) — Apprentice Coach — Επίπεδο 5 — Βασικές δεξιότητες και γνώσεις Βοηθός προπονητή /Εκπαιδευτής αρχαρίων – Διασκεδαστής /animator, Βοηθός προπονητή/ Γυμναστήρια — Πτυχίο /Μεταπτυχιακό /Διδακτορικό /ΣΕφΑΑ και ΙΕΚ Πτυχίο Σχολών από την Γ.Γ.Α. / τις Εθνικές Ομοσπονδίες / τους Συνδέσμους Προπονητών /άλλους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς

    Επίσης είναι αυτονόητο σε όσους γνωρίζουν πως θα πρέπει να πιστοποιηθεί και η αντιστοίχιση αυτών των επιπέδων προπονητών/εκπαιδευτών με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ώστε να ορίζονται οι αντιστοιχήσεις με τα επαγγελματικά δικαιώματα των συναδέλφων της Ευρώπης. Έτσι στα πλαίσια της ευρωπαϊκής κινητικότητας να γνωρίζουν και οι έλληνες αλλά και οι ευρωπαίοι σε ποιο επίπεδο μπορούν να δουλέψουν σε όλη την Ευρώπη.

    Επίσης, θα πρέπει να πιστοποιηθούν και τα σχετικά επαγγελματικά περιγράμματα σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους (εργαζόμενοι και εργοδότες), κάτι που έως σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί.

    Επιπρόσθετα θα πρέπει ο νομοθέτης να δει άμεσα και τα επαγγελματικά δικαιώματα και προσόντα στο χώρο της οργάνωσης και διοίκησης του αθλητισμού. όπως επίσης και τα επαγγελματικά προσόντα των διαιτητών και κριτών, τουλάχιστον στις επαγγελματικές κατηγορίες.

    Τέλος αναφορικά με την περίπτωση του ποδοσφαίρου δεν θα υπήρχε καμία διαφωνία με την πιστοποίηση ορισμένων προσόντων μη πανεπιστημιακού επιπέδου, από οποιοδήποτε αθλητικό φορέα με αξιολογημένες και νομοθετημένες όμως προϋποθέσεις, όπως πραγματοποιείται διαχρονικά σε όλη την Ευρώπη. Κρίνονται όμως ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ τρία θέματα στο προτεινόμενο νομοσχέδιο.

    1.Τα μαθησιακά αποτελέσματα των σχολών της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας ακόμα και εάν πιστοποιηθούν από τον ΕΟΠΠΕΠ, δεν είναι δυνατόν να είναι μεγαλύτερα από αυτά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα καταστρατηγείται βάναυσα και η αρχική προϋπόθεση της συμμετοχής των πτυχιούχων ΣΕΦΑΑ σε όλα τα επίπεδα προπονητών π ου αναλύθηκε νωρίτερα.

    2.Οι οικονομικές διαστάσεις της πρότασης είναι απαράδεκτες, μιας και η προτεινόμενη διαδικασία απαιτεί εκατοντάδες ευρώ να κατατεθούν στα ταμεία της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας από κάθε ενδιαφερόμενο πτυχιούχο ΣΕΦΑΑ.

    3. Η πρόταση αυτή παραχωρώντας τέτοια δικαιώματα στην ποδοσφαιρική ομοσπονδία προσβάλλει το κύρος του κράτους δικαίου και προσβάλλει όλους τους συμμετέχοντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και διαταράσσει οποιαδήποτε μορφή εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και κοινωνικών εταίρων. Πολύ δε περισσότερο όταν δεν υπάρχει καμία ουσιαστική αιτιολογία (και γιατί να μην γίνει το ίδιο και σε άλλες μεγάλες ομοσπονδίες) και όλοι γνωρίζουν για τα κακώς κείμενα στην ομοσπονδία αυτή. Αλήθεια θα δημοσιεύει κάποιος τι ακριβώς γίνεται στις οργανωμένες ευρωπαϊκές χώρες σχετικά.

    Προς επίρρωση όλων των προαναφερομένων δύο ρητορικές ερωτήσεις:

    Ποια τελικά είναι η θέση του ΕΟΠΠΕΠ Εθνικού Οργανισμού Προσόντων αρμόδιου για τις σχετικές πιστοποιήσεις προσόντων σχολών ΓΓΑ και ΕΠΟ, μιας και το προτεινόμενο νομοσχέδιο αγγίζει τα όρια της αναρμοδιότητας της ΓΓΑ, ως προς την πιστοποίηση των προσόντων;

    Έχει ζητηθεί ποτέ σχετική εισήγηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη στην Επαγγελματική Κατάρτιση SEDEFOP, το οποίο ασχολείται αποκλειστικά και ειδικά με τα επαγγελματικά προσόντα σε όλη την Ευρώπη και μάλιστα – άκουσον άκουσον – έχει έδρα στην Θεσσαλονίκη !!!

    Βασίλης Ντάκουρης. Πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Προπονητή Α στην καλαθοσφαίριση και με μεταπτυχιακές σπουδές στην αθλητική αναψυχή.

  • Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Κάθε εκπαιδευτής ο οποίος ΔΕΝ είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ ή ΣΕΦΑΑ, πρέπει να ασκεί τα καθήκοντά του, υποχρεωτικά, κάτω από την επίβλεψη, καθοδήγηση και εποπτεία επιστημονικού υπευθύνου αποφοίτου ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ.
    Το άρθρο 70 που περιγράφει τα του επιστημονικού υπευθύνου, πρέπει να συμπληρωθεί με την υποχρεωτικότητα της ΦΥΣΙΚΗΣ παρουσίας του υπευθύνου σε όλη τη διάρκεια του ωραρίου του, σε απόλυτη ταύτιση με τον πίνακα προσωπικού, όπως αυτός κατατίθεται στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας. Επιπρόσθετα, με τον ορισμό ανώτατου αριθμού εγκαταστάσεων στις οποίες το ίδιο φυσικό πρόσωπο είναι δυνατόν να οριστεί ως επιστημονικός υπεύθυνος.

  • Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Απόφοιτος ΣΕΦΑΑ ή ΤΕΦΑΑ ο οποίος έχει διδαχθεί αριθμό αντικειμένων στο πλαίσιο των σπουδών του και που έχει εγγραφεί στο σχετικό μητρώο, πρέπει να έχει τη δυνατότητα να τα ασκήσει τόσο στο γυμναστήριο ή την ιδιωτική σχολή όσο και στις ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ χωρίς άλλες διατυπώσεις.
    Το άρθρο αυτό θα πρέπει να συμπληρωθεί.
    Σημειωτέον ότι τα αντικείμενα αυτά έχει τη νόμιμη δυνατότητα αλλά και την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τα διδάσκει στα σχολεία αν προσληφθεί ως μόνιμος ή αναπληρωτής καθηγητής φυσικής αγωγής.

  • 30 Νοεμβρίου 2018, 16:13 | Χρηστος Χαλιτσιος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Δυστυχώς το μόνο που μπορεί να συμπεράνει κάποιος διαβάζοντας το παραπάνω είναι ξεκάθαρα ότι το νομοσχέδιο έχει στόχο την απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης στον τομέα της φυσικής αγωγής. Όταν στην χώρα υπάρχουν 5 Τμήματα η Σχολές σε κάποιες περιπτώσεις, που παράγουν εξειδικευμένους επιστήμονες φυσικής αγωγής και αθλητισμού το να εκχωρείς τα επαγγελματικά τους δικαιώματα σε υποκαταρτατισμένους με πιστοποίηση ‘εκπαιδευτές’ μάλλον ως αυτό-ακύρωση και αυτό-εξευτελισμός μπορεί να οριστεί. Ας μας εξηγήσει κάποιος από τους εμπνευστές του απίθανου αυτού νομοσχεδίου τότε τι λόγο ύπαρξης έχουν οι δημόσιες εξειδικευμένες πανεπιστημιακές σχολές? Προφανώς κανένα για τους εμπνευστές του νόμου. Εύκολα λοιπόν μπορεί κάποιος να συμπεράνει ότι οι μόνοι ωφελημένοι από αυτό το νομοσχέδιο θα είναι οι διάφοροι ιδιωτικοί οργανισμοί πιστοποιήσης. Το νομοσχέδιο είναι εκτός του πνεύματος της εποχής παγκόσμια όσον αφορά τη στροφή προς τις επιστημονικά τεκμηριωμένες πρακτικές σε όλους του κλάδους της υγείας και του αθλητισμού. Είναι το λιγότερο επικίνδυνο για τη νεολαία σε μια εποχή όπου η μάστιγα των αναβολικών είναι υπαρκτή να επιτρέπεις σε ανθρώπους ουσιαστικά ανεκπαίδευτους και κατά συνέπεια με αμφίβολη επαγγελματική ηθική, όχι τόσο λόγω προσωπικότητας αλλά μάλλον λόγω ημιμάθειας, να έχουν τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν νεαρούς αθλητές-πολίτες στην κρισιμότερη φάση της ανάπτυξης τους τόσο της σωματικής όσο και της πνευματικής. Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού δυστυχώς τον έχει μετατρέψει από κοινωνικό αγαθό σε μια δυσλειτουργική κοινωνική έκφραση και το νομοσχέδιο συνεχίζει το δρόμο προς την καταστροφή.

  • 30 Νοεμβρίου 2018, 15:14 | Πολεντας Γιωργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;

  • 30 Νοεμβρίου 2018, 10:53 | Ιωάννης Παπαβραμίδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Με το άρθρο αυτό ευτελίζονται τα δικαιώματα των αποφοίτων ΣΕΦΑΑ πανελλαδικώς, αιτούμαστε άμεση τροποποίηση και επανεξέταση του άρθρου με σκοπό τον ξεκάθαρο διαχωρισμό δικαιωμάτων αποφοίτων ΣΕΦΑΑ ή άλλης ανώτατης τριτοβάθμιας σχολής και αποφοίτων δημοσίου ή ιδιωτικού ινστιτούτου αθλητισμού (Ι.Ε.Κ).

  • 29 Νοεμβρίου 2018, 00:37 | Κωνσταντίνος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    -Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
    -Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
    Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
    -Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;

  • 28 Νοεμβρίου 2018, 22:26 | ανδρεας αγζιδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Είναι πολύ πετυχημένο το νομοσχέδιο. Ειναι σαν να λεμε εαν θελεις να γινεις γιατρος αντι να πας στην Ιατρικη σχολη 5 χρονια να πας σε 3 σεμηναρια τυπου ΕΠΟ και να εισαι ενας αξιολογος και επιστήμονας ΓΙΑΤΡΟΣ !!!!!!!
    και αφου πιστευετε οτι εχετε δικιο γαιτι δεν το κανετε σε ολα τα αθληματα???
    Υπαρχει καποιος λογος ενα παιδι να παει στο Τεφαα η στα ιεκ για προπονητης αφου μπορει να παει σε ενα σεμηναριο ΕΠΟ και να παρει διπλωμα ??? γιατι να χασει 4 η 2 χρονια???? και αφου δεν υπαρχει λογος ας καταργηθει η ειδικοτητα ποδοσφαιρου απο τα Τεφαα!!!!

    Φιλικά
    είστε εκτός πραγματικότητας ( δεν μπορει ενας πανεπιστήμιακος τιτλος να ειναι κατωτερος ενος σεμηναρίου !!!!!) Εκτος εαν ισχυει οτι στην ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!