• Οικονομικά Ανεξάρτητα Άτομα: Στους αλλοδαπούς της συγκεκριμένης κατηγορίας, θα ήταν καλό να μην επιβληθούν αυστηροί περιορισμοί που θα τους απέτρεπαν να αιτηθούν άδεια διαμονής και να διαβιώσουν (έστω όχι αποκλειστικά) στην Ελλάδα. Κατά συνέπεια, τόσο ο περιορισμός της ισχύος της άδειας διαμονής από τρία (3) σε δύο (2) έτη κατά την ανανέωση, όσο και η απαίτηση για παραμονή στην Ελλάδα τουλάχιστον έξι (6) μήνες τον χρόνο βρίσκονται σε λάθος κατεύθυνση. Μόνιμοι Επενδυτές: 1) Θετική κρίνεται η τροποποίηση της διάταξης ως προς την εξόφληση του τιμήματος μέχρι και την υποβολή του αιτήματος. 2) Η πρόβλεψη για χορήγηση βεβαίωσης από το συμβολαιογράφο δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό, δεδομένου ότι το σύνολο των υπόλοιπων δικαιολογητικών είναι απόλυτα επαρκές. 3) Για τη συγκεκριμένη κατηγορία αιτούντων (όπως ενδεχομένως και για τα οικονομικά ανεξάρτητα άτομα) επιβάλλεται η εξαίρεση από την υποχρέωση προσκόμισης ασφαλιστηρίων συμβολαίων για την προηγούμενη πενταετία, κατά την ανανέωση. Εναλλακτικά, θα μπορούσε μεν να υφίσταται αντίστοιχη υποχρέωση, η μη τήρηση όμως της οποίας να μην οδηγούσε σε απόρριψη ανανέωση και ανάκληση άδειας αλλά σε επιβολή προστίμου. 4) Δυστυχώς, κάνοντας μία γενικότερη παρατήρηση η συγκεκριμένη κατηγορία υπηκόων τρίτων χωρών όχι μόνο δεν αντιμετωπίζεται σε πολλές περιπτώσεις θετικά, σύμφωνα με το γράμμα και το πνέυμα του νόμου και το εθνικό συμφέρον, αλλά βιώνει εχθρική αντιμετώπιση και καλείται να υπερκεράσει πρόσθετα εμπόδια, κυρίως σε ΔΑΜ και ΤΑΔ εκτός Αττικής. Κατά συνέπεια, επιβεβλημένη κρίνεται εν προκειμένω είτε η αποστολή σαφών και επιτακτικών οδηγιών με αυστηρό έλεγχο εφαρμογής προς τις υπηρεσίες υποδοχής είτε, ακόμη καλύτερα, η μεταβίβαση της σχετικής αρμοδιότητας στην υπηρεσία υποδοχής του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου.