• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ' | 20 Ιουνίου 2021, 21:03

    Σε ότι αφορά το άρθρο 2, πρόκειται για σωστή ρύθμιση, η οποία ωστόσο θα πρέπει να συνοδευτεί με παράλληλη θεσμοθέτηση της άμεσης πρόσβασης των αστυνομικών αρχών στα σώματα των εν λόγω αποφάσεων και των αποδεικτικών επίδοσής τους, ώστε οι εν λόγω υπηρεσίες είτε να κινούν άμεσα τη σχετική διαδικασία αναγκαστικής επιστροφής του αλλοδαπού στη χώρα καταγωγής του, όταν π.χ. έχει παρέλθει η τυχόν δοθείσα προθεσμία οικειοθελούς αναχώρησης, είτε τα εν λόγω πρόσωπα να αφήνονται ελεύθερα μετά την εξακρίβωση της νομιμότητας της διαμονής τους, όταν δεν έχει παρέλθει η προαναφερόμενη προθεσμία, χωρίς να χρειάζεται πολύωρη αναμονή τους στις αστυνομικές υπηρεσίες, προκειμένου να ληφθούν τα εν λόγω έγγραφα από τις πολιτικές υπηρεσίες έκδοσής τους, ιδίως όταν έχει παρέλθει το ωράριο λειτουργίας των τελευταίων. Η πρόσβαση στα συγκεκριμένα έγγραφα μπορεί να διενεργηθεί είτε μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής «Πορεία Φακέλου Πολίτη Τρίτης Χώρας» είτε μέσω της ενδοδικτυακής εφαρμογής «Χαρτογράφηση Κυκλοφορίας Αλλοδαπών». Η εν λόγω δυνατότητα θα επιτρέψει την άμεση πρόσβαση και ανά πάσα στιγμή σε χρήσιμες πληροφορίες, από εξουσιοδοτημένους προς τούτο χρήστες των αστυνομικών υπηρεσιών, αξιοποιώντας τες εγκαίρως, παρακάμπτοντας χρονοβόρες διαδικασίες προς απόκτησή τους και εξοικονομώντας πολύτιμους πόρους, μέσω της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, προς αναβάθμιση των δυνατοτήτων και της αποτελεσματικότητας της Ελληνικής Αστυνομίας.