• Σχόλιο του χρήστη 'Εισηγητής 2021' | 30 Ιουνίου 2021, 20:50

    Σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο "β) με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε διεύθυνση που έχει δηλώσει ο αιτών στην αρμόδια υπηρεσία ή σε διεύθυνση που έχει δηλωθεί από τον πληρεξούσιό του". Πρέπει να ενσωματωθεί άμεσα στο ηλεκτρονικό σύστημα της μετανάστευσης πεδίο στο δικαιολογητικό "αίτηση" για την καταχώριση του e mail που θα είναι υποχρεωτικό (όπως υποχρεωτικά έχουν όλοι e mail στο taxisnet. Μπορείτε να το παίρνετε και απευθείας από τη βάση δεδομένων του taxisnet, μέχρι να γίνει το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας). Σε αυτό το e mail να γίνεται η αποστολή απορριπτικών - ανακλητικών αποφάσεων και σε αυτό το e mail να στέλνονται και έγγραφα που αφορούν τον πολίτη τρίτης χώρας. Αλλάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης, εξοικονομείται χρόνος, χρήμα που ξοδεύεται για αποστολές με τα ταχυδρομεία, απίστευτη γραφειοκρατία. Αυτή τη στιγμή οι πολίτες τρίτης χώρας στέλνουν δικαιολογητικά με συστημένη επιστολή και courier, αν έχουν επίσημα δηλωμένο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εξετάστε το ενδεχόμενο να στέλνονται δικαιολογητικά και με e mail, ούτως ή άλλως γίνεται χρήση του 4250/2014 και γίνονται αποδεκτά απλά φωτοαντίγραφα. Είναι γνωστό ότι απαιτείται ηλεκτρονική υπογραφή για να είναι έγκυρο ένα e mail και ελάχιστοι έχουν, αν όμως δηλώνονται επίσημα από τους ίδιους, ίσως υπάρχει μια φόρμουλα να καθιερωθεί αυτή η επικοινωνία (πρακτικά με τους λογιστές τους και τους δικηγόρους τους γίνεται στην πράξη) όπως γίνεται με την ΑΑΔΕ.