• Σχόλιο του χρήστη '41η ΣΤΥΑ' | 10 Απριλίου 2016, 12:39

    Είναι σίγουρο πως μάλλον υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης, που ίσως εξομαλύνουν και κάποιες αδικίες, αλλά η αδικία στην οποία υπόκεινται οι εισαχθέντες στις ΑΣΣΥ τα έτη 1988-89 είναι άνευ προηγουμένου. Και μην διαμαρτύρονται κάποιοι για την επανάληψη του δίκαιου αιτήματος μας, ακόμα και για την "αντιγραφή επικόλληση" κειμένου από παρόμοιες εισηγήσεις, γιατί είναι αναμενόμενο εφόσον το αίτημα είναι συλλογικό και τα επιχειρήματα εξόφθαλμα, συγκροτημένα, στιβαρά και συγκεκριμένα (τι να κάνουμε να ανακαλύπτουμε περιττολογίες?). Για να καταστεί σαφέστερη αυτή η εν λόγω αδικία σας (ξανά)παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα: Κατά το έτος ψήφισης των νόμων 3883/10 και 3865/10 στην ΠΑ υπήρχαν τρεις τάξεις Ανθυποσμηναγών (η 39η, η 40η και η 41η)προέλευσης ΣΤΥΑ (ΑΣΣΥ). Κατά το έτος συμπλήρωσης πλήρους πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας (35/35) οι υπόψη τρεις σειρές θα φέρουν τους κάτωθι βαθμούς: α. Η 39η Αντισμήναρχοι ή και Σμήναρχοι κατά την αποστρατεία τους. β. Η 40η Επισμηναγοί. γ. Η 41η Σμηναγοί. Δηλαδή... δύο (2) αξιωματικοί της ίδιας υπηρεσιακής προέλευσης και δίχως κάποιος από αυτούς να έχει τιμωρηθεί με στέρηση βαθμού, με δύο (2) μόνο χρόνια διαφορά στα χρόνια υπηρεσίας, έχουν τρεις (3) βαθμούς διαφορά. Είναι σίγουρο ότι αυτό δεν έχει ξαναγίνει στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας και υποθέτω και και σε ΕΔ άλλων χωρών. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΚΙΑ, ΠΟΥ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ? Και επειδή η αποκατάσταση της εν λόγω αδικίας είναι κυρίως ηθικής και όχι οικονομικής φύσης (το οικονομικό κόστος αφορά αφενός μικρές-μονοετείς διαφορές βασικών μισθών στα 31 και στα 34 χρόνια αφετέρου δεν επιβαρύνει το οικονομικό προυπολογισμό άμεσα αλλά σε βάθος οκταετίας) ελπίζουμε ότι η τροποποίηση της ημερομηνίας στην παράγραφο 2 άρθρο 91 του ν.3883/10 σε 31.12.2014 θα τύχει ορθολογικής αντιμετώπισης αυτή τη φορά.