• Σχόλιο του χρήστη '1988' | 11 Απριλίου 2016, 12:18

    ΕΝΑΡΞΗ Tο καλοκαίρι του 2010 ψηφίστηκε ο νομός του νέου Ασφαλιστικού (3865/10) για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας κατά τον οποίο όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης μέχρι 31-12-2014 ακολουθούν το παλαιό Ασφαλιστικό, ενώ οι νεότεροι θα ακολουθήσουν το νέο κατά τον οποίο πλέον δεν υπάρχει 35ετια αλλά 40ετια. Ακολούθησε τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους η ψήφιση του νέου νομού περί Ιεραρχίας και Εξέλιξης (3883/10) των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων. Σύμφωνα με αυτόν όποιος συμπληρώνει 25 έτη πραγματικής υπηρεσίας έως 31-12-2012 θα ακολουθήσει κατ’ ουσία τον παλαιό νομό εξέλιξης 2439/96 ενώ οι νεότεροι θα εξελιχθούν με το νέο κατά τον οποίο υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση στην εξέλιξη, χάνοντας παράλληλα τη δυνατότητα απόκτησης του βαθμού του Σμηνάρχου στις ΑΣΣΥ της ΠΑ. Oι δυο νόμοι θα έπρεπε να είναι εναρμονισμένοι στην ημερομηνία έναρξης ισχύος τους. Ο μη εναρμονισμός τους δημιουργεί προβλήματα στους αποφοίτους των ΑΣΣΥ της ΠΑ αλλά και των υπόλοιπων Όπλων, που εισήχθησαν τα έτη 1988 και 1989 στην Υπηρεσία (40η και 41η ΣΤΥΑ). Αυτά τα στελέχη με την κατάσταση ως έχει, είναι καταδικασμένα να εξελιχθούν χειρότερα από όλους τους παλαιότερους αποφοίτους αλλά και από όλους τους νεότερους από αυτά. Οι αγκυλώσεις για την 40 και 41 ΣΤΥΑ συνοψίζονται ως κατωτέρω: α. Την ημερομηνία ψήφισης του νέου νόμου περί Ιεραρχίας και Εξέλιξης ήταν ήδη Ανθσγοι όπως οι προηγούμενοι απόφοιτοι από αυτούς (39η) οι οποίοι όμως ακολουθούν τον ν2439 στην εξέλιξη. Μάλιστα οι απόφοιτοι της 40ης είχαν ονομαστεί Ανθσγοι το ίδιο έτος με την 39η. Μόνο οι αξκοί της 40ης και της 41ης εξαιρέθηκαν από την εξέλιξη του ν2439, από όλους τους αξιωματικούς εν ενεργεία εκ ΣΤΥΑ που υπήρχαν την ημερομηνία ψήφισης του ν3883/10. Αυτό αποτελεί άνιση και διακριτική μεταχείριση μεταξύ Αξκών ίδιας προέλευσης ακόμη και ίδιου βαθμού και ίδιου έτους ονομασίας. β. Εισήλθαν στις τάξεις των Αξκων με το νόμο 2439/96 σε ισχύ ο οποίος προέβλεπε καταληκτικό βαθμό αυτόν του Σμηνάρχου χωρίς πτυχίο ΑΕΙ. Αυτό τηρήθηκε για όλους τους άλλους εν/εν Αξκους εκ ΣΤΥΑ τη στιγμή της ψήφισης του 3883 και ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ οι Αξκοι της 40ης και 41ης ΣΤΥΑ (Σημειώνεται ότι στο βαθμό του Σμηνάρχου έφταναν μόνο οι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ της ΠΑ και μόνο σε αυτούς επήλθε υποβιβασμός). Επιπροσθέτως τους έχει ΗΔΗ αποδοθεί αναδρομικότητα αξιωματικού όπως ορίζει ο ν2439/96 για τους Αξκούς εξ Ανθστών την οποία ΟΜΩΣ δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο νέο νόμο αφού δεν προβλέπεται χρήση αναδρομικότητας Αξκού για αυτής της προέλευσης Αξκούς. γ. Θα γίνουν Επγοί όταν φθάσουν στα 34 1/2 έτη υπηρεσίας σύμφωνα με τον ν3883/10. Ο νέος νόμος στη συνέχεια ορίζει ότι στα 36 έτη υπηρεσίας θα γίνουν Ασμχοι εν ενεργεία κάτι το οποίο όμως δεν μπορεί να συμβεί στους συγκεκριμένους, διότι ακολουθούν το παλαιό ασφαλιστικό και συνεπώς στα 34ετη και 9 μήνες τίθενται σε ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ αποστρατεία. Έτσι ο καταληκτικός της 40ης Σειράς είναι ο Επγος αντί ο Ασμχος ΕΝ/ΕΝ που προβλέπει ο ν3883. Η 41η επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο στην εξέλιξη από την 40η δεδομένου ότι το έτος 2012 που έπρεπε να προαχθεί στο βαθμό του Υπσγου τέθηκε σε ισχύ το άρθρο 27 παραγ. 4α του ν3883 που αυξάνει το χρόνο παραμονής στο βαθμό του Ανθσγου σε τέσσερα χρόνια από τρία που ήταν. Ο χρόνος παραμονής στο βαθμό του Ανθσγου άλλαξε, μόνο που αυτή η αλλαγή πρέπει να αφορά τους αποφοίτους ΑΣΣΥ που θα γίνουν Ανθσγοι στα 19 έτη υπηρεσίας εκεί δηλαδή που μειώνει ο ν3883 το χρονικό όριο που θα γίνονται Αξκοι οι εξ ΑΣΣΥ προερχόμενοι. Η 41η προήχθη σε Ανθσγο στα 20 έτη υπηρεσίας. Το αποτέλεσμα θα είναι η 41η με τη νέα κλιμάκωση των βαθμών που ακολουθεί, να πρέπει να προαχθεί σε Επγο εν ενεργεία στα 35 έτη υπηρεσίας κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό διότι ακολουθεί το παλαιό Ασφαλιστικό και έτσι στα 34ετη και 9 μήνες θα τεθεί σε ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ αποστρατεία κατέχοντας μετά βίας τον βαθμό του Σγου. δ. Σε περίπτωση που κάποιος από τα στελέχη των ανωτέρω σειρών κατέχει πτυχίο ΑΕΙ είναι άξιο απορίας πως θα καταφέρει να φθάσει στον προβλεπόμενο από το ν3883 βαθμό του Σμηνάρχου όταν δεν προλαβαίνει ούτε το βαθμό του Ασμχου να λάβει μια και διαθέτει μόνο 35 χρόνια εξέλιξης. Επιπλέον των ανωτέρω επισημαίνεται ότι με το ΠΔ 31-10-2009, ΦΕΚ (Γ) 523/9-7-2009 (το οποίο σημειωτέον εξακολουθεί και τελεί ΕΝ ΙΣΧΥ) έχοντας υπόψη τις διατάξεις του Ν2439/96 οι απόφοιτοι της 41ης σειράς ΣΤΥΑ (κατάταξης 1989) ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ αξιωματικοί από τις 6 Σεπτεμβρίου 2004. Αντιστοίχως από το 2003 λογίζονται ως αξιωματικοί οι απόφοιτοι της 40ης σειράς ΣΤΥΑ (κατάταξης 1988). Τα προαναφερόμενα παραβλέπονται πλήρως και ταυτόχρονα δημιουργείται μία επιπλεόν αγκύλωση από το γεγονός ότι ενώ η 40η και 41η σειρά έχουν διαφορά κατάταξης ένα (1) ημερολογιακό έτος (1988 και 1989), πλέον οι προαγωγές τους απέχουν κατά δύο (2) ημερολογιακά έτη, γεγονός το οποίο είναι ενισχυτικό της προχειρότητας αντιμετώπισης των προαγωγικών σχέσεων των υπόψη σειρών. Εκτιμώ οι αντίστοιχα θέματα εμφανίζονται για το σύνολο των στελεχών προέλευσης ΑΣΣΥ των ΕΔ κατάταξης 1988 και 1989. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Οι ανωτέρω αγκυλώσεις αποκαθίστανται με την εξής τροπολογία: ⇒ ⇒ «Ειδικά για τους Αξκους Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι 31-12-14 συμπληρώνουν είκοσι πέντε έτη πραγματικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 και των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ219/Α ́)». ή ⇒ «…Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α ). Ειδικά για τους Αξιωματικούς Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε(25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α ́)…..» ΕΠΙΣΗΣ Σχετ.: α. ΝΔ.445/1974 β. Ν.2439/1996 γ. Ν.3883/2010 δ. Φ.900α/13346/4065/10 Ιουλίου 2013/ΥΕΘΑΣΚΟΠΟΣ – ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ 1. Αποκατάσταση της δυσμενούς διακριτικής μεταχείρισης των Αξιωματικών που προέρχονται από ΑΣΣΥ (ΣΥΔ-ΣΤΥΑ-ΣΜΥ-ΣΜΥΝ) των Τάξεων 1991 – 1992 (καταταγέντες τα έτη 1989, 1990), σε ότι αφορά στη βαθμολογική τους εξέλιξη σε σχέση με τους Αξιωματικούς της ιδίας προέλευσης, παλαιοτέρων και νεοτέρων Τάξεων. Η παρούσα, αποσκοπεί στην ανάδειξη του θέματος, καθιστώντας έτσι την Πολιτεία κοινωνό των προβληματισμών του εμπλεκόμενου προσωπικού. 2. Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα, πέρα από τη βαθμολογική εξέλιξη και τα εύλογα ζητήματα ηθικής τάξεως που προκύπτουν και τα οποία δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, έχει και σαφείς επιχειρησιακές πτυχές και προεκτάσεις (διαγραφόμενη γήρανση του στρατεύματος) οι οποίες δεν αποτελούν αντικείμενο της παρούσας. ΙΣΤΟΡΙΚΟ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ – ΣΧΟΛΙΑ 3. Αφορά μια μεγάλη αριθμητικά ομάδα συναδέλφων, οι οποίοι ευρίσκονται σε μια ιδιαίτερα παραγωγική φάση της σταδιοδρομίας τους και οι οποίοι αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν την αδιαφορία της Πολιτείας, σε ένα μείζονος ηθικής τάξεως ζήτημα. Οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΕΘΑ, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού ελέγχου, αναγνώρισαν το δίκαιο του αιτήματος και υποσχέθηκαν τη συνολική αντιμετώπιση των αδικιών που έχει επιφέρει σε πολλές κατηγορίες προσωπικού η εφαρμογή του (γ) σχετικού. Επίσης καμία ενέργεια (τροποποίηση ή αναθεώρηση) έχει δρομολογηθεί μέχρι σήμερα. 4. Τυχόν διευθέτηση του θέματος, μπορεί να γίνει με τρόπο απολύτως αποδεκτό για όλους (άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενους Αξκούς, καθώς ισχύει και εφαρμόζεται διαφορετική επετηρίδα Αξιωματικών από ΑΣΕΙ -ΑΣΣΥ), χωρίς να επιφέρει την παραμικρή οικονομική επιβάρυνση (αναδρομική ή μη) για την Υπηρεσία, βάσει των καθοριζομένων στο άρθρο 86 του (γ) σχετικού. 5. Αναλυτικότερα, με βάση τις διατάξεις του (γ) σχετικού καθορίζονται, πέραν των άλλων θεμάτων, τα εξής: α. Καταληκτικός βαθμός για τους Αξιωματικούς που είναι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ, καθορίζεται ο βαθμός του Αντισυνταγματάρχη (Αντιπλοιάρχου – Αντισμήναρχου). β. Διευρύνεται ο ελάχιστος χρόνος παραμονής όλων ανεξαιρέτως των Αξιωματικών (ανεξαρτήτως προέλευσης) κατά (1) επιπλέον έτος στους βαθμούς του Ανθυποσμηναγού [Σημαιοφόρου-Ανθυπολοχαγού (4 έτη παραμονής έναντι 3)], του Υποσμηναγού [Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού (5 έτη παραμονής έναντι 4)] και Σμηναγού [Υποπλοιάρχου – Λοχαγού (6 έτη παραμονής έναντι 5)]. γ. Ο ελάχιστος χρόνος προαγωγής των Ανθυπασπιστών (προέλευσης από ΑΣΣΥ) στις τάξεις των Αξιωματικών και ειδικότερα στο βαθμό του Ανθυποσμηναγού (Σημαιοφόρου – Ανθυπολοχαγού), ορίζεται στα (19) έτη πραγματικής υπηρεσίας, αρχής γενομένης από 01 Ιαν 2011 και όχι από δημοσιεύσεως του νόμου, όπως ενδείκνυται για λόγους ισονομίας και το οποίο θα ήταν το απολύτως αναμενόμενο και φυσιολογικό ως πρόβλεψη του νομοθέτη. 6. Από τη μελέτη του θέματος και με βάση τις συνδυαστικές διατάξεις των (β) και (γ) σχετικών, όπως ισχύουν κατά περίπτωση, προκύπτουν τα παρακάτω ζητήματα: α. Εμπίπτοντας στο νέο θεσμικό πλαίσιο του (γ) σχετικού, οι Αξιωματικοί προερχόμενοι από ΑΣΣΥ των Τάξεων 1993 (κατάταξη 1991) και εντεύθεν, προάγονται στον βαθμό του Υποσμηναγού (Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού), με την συμπλήρωση (23) ετών πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας, δηλαδή (19) έτη συνολικής στρατιωτικής υπηρεσίας, μέχρι και το βαθμό του Ανθυπασπιστή και (4) επιπλέον έτη στο βαθμό του Ανθυποσμηναγού (Σημαιοφόρου – Ανθυπολοχαγού). β. Αντίστοιχα, οι Αξιωματικοί από ΑΣΣΥ των Τάξεων έως και 1990 (κατάταξη μέχρι και το έτος 1988), εμπίπτοντας στις παλαιότερες διατάξεις του (β) σχετικού, προήχθησαν στον βαθμό του Υποσμηναγού (Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού), με την συμπλήρωση (23) ετών πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας, δηλαδή (20) έτη συνολικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι και το βαθμό του Ανθυπασπιστή και (3) επιπλέον έτη στο βαθμό του Ανθυποσμηναγού (Σημαιοφόρου – Ανθυπολοχαγού). γ. Αντιθέτως, οι Αξιωματικοί των Τάξεων 1991-1992, (καταταγέντες τα έτη 1989, 1990), αδικούνται κατάφορα σε σχέση με όλους τους παραπάνω συναδέλφων τους, καθώς προήχθησαν στον επόμενο βαθμό του Υποσμηναγού (Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού ) στα (24) έτη πραγματικής υπηρεσίας, μη ακολουθώντας όπως επιβάλλεται για λόγους ηθικής τάξεως, τη βαθμολογική εξέλιξη των παλαιότερων συναδέλφων τους, αλλά ούτε έχοντας έστω το δικαίωμα να κάνουν χρήση του ευεργετήματος του άρθρου 85 του (γ) σχετικού, το οποίο στην ουσία παρέχει στους νεότερους συναδέλφους τους τη δυνατότητα προαγωγής στο βαθμό του Υποσμηναγού (Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού), στα (23) έτη στρατιωτικής υπηρεσίας!!! 7. Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό ότι ορισμένα σημεία του (γ) σχετικού, τα οποία προφανώς διέλαθαν της προσοχής του νομοθέτη, δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην υπηρεσιακή εξέλιξη των Αξιωματικών των Τάξεων 1991-1992 (ΑΣΣΥ), οι οποίοι με ευθύνη της Υπηρεσίας θα εξελιχθούν με το δυσμενέστερο δυνατό σενάριο, τόσο σε σχέση με όλους τους παλαιότερους όσο και τους νεότερους αποφοίτους ΑΣΣΥ. Εξειδικεύοντας: α. Εφόσον η προαγωγή τους συνεχίσει να γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του (γ) σχετικού, στερούνται οριστικά και αμετάκλητα το δικαίωμα να προαχθούν στον καταληκτικό βαθμό αποφοίτων ΑΣΣΥ, γεγονός που έχει εξασφαλιστεί τόσο για τους παλαιότερους συναδέλφους απόφοιτους ΑΣΣΥ, καθώς και για τις νεότερες τάξεις αυτών, διότι αυτοί προάγονται στα (23) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας στο βαθμό του Υποσμηναγού (Ανθυποπλοιάρχου – Υπολοχαγού) και συνεπώς έχουν την δυνατότητα να λάβουν τον καταληκτικό βαθμό, εφόσον παραμείνουν στην υπηρεσία για (35) έτη πραγματικής υπηρεσίας. Σε αντίθεση λοιπόν με τους παραπάνω, οι απόφοιτοι των Τάξεων 1991-1992, φυσιολογικά εξελισσόμενοι θα προαχθούν στο βαθμό του Επισμηναγού (Πλωτάρχη – Λοχαγού), μετά τα (35) έτη στρατιωτικής υπηρεσίας, όταν δηλαδή θα είναι σε κάθε περίπτωση ήδη απόστρατοι, είτε αυτεπαγγέλτως (κατάληψη ορίου ετών υπηρεσίας), είτε κάνοντας χρήση των θεσμοθετημένων πρόσθετων (5) ετών πραγματικής υπηρεσίας που διανύθηκαν σε Μονάδες Εκστρατείας και υπολογίζονται στο διπλάσιο, δυνάμει του άρθρου 40 του ΠΔ 169/2007. β. Αντίθετα, εάν η προαγωγή τους γινόταν σύμφωνα με τις διατάξεις του του (γ) σχετικού, λαμβάνοντας όμως υπόψη το άρθρο 85 περί προαγωγής Ανθυπασπιστών σε Ανθυποσμηναγό (Σημαιοφόρο – Ανθυπολοχαγό) σε (19) έτη συνολικής υπηρεσίας, καθώς και το άρθρο 86 που αφορά την αναδρομικότητα προαγωγών από ψηφίσεως του νόμου και όχι αυθαίρετα από 01 Ιαν 2011, τότε θα υπήρχε ομαλή κλιμάκωση εξέλιξης σε αντιστοιχία και ισονομία με τις παλαιότερες και με τις νεότερες τάξεις, γεγονός το οποίο σήμερα δεν συμβαίνει όλως παραδόξως. γ. Σήμερα αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η προαγωγή δύο διαδοχικών τάξεων Αξιωματικών με διαφορά μόνο δύο μηνών (για καθαρά διαδικαστικούς λόγους) αντί ενός έτους όπως είναι το φυσιολογικό για όλες της Παραγωγικές Σχολές των ΕΔ, πχ 20 Οκτ 2010 (προαγωγή ΣΜΥ Τάξεως 1992) και 01 Ιαν 2011 (προαγωγή ΣΜΥ Τάξεως 1993). ΠΡΟΤΑΣΗ – ΕΙΣΗΓΗΣΗ 8. Για την αποκατάσταση της υφιστάμενης αδικίας, απαιτείται η λήψη μέτρων τα οποία εφαρμοζόμενα, μπορούν να εξαλείψουν τα υπόψη ζητήματα, χωρίς να επηρεαστεί στο παραμικρό η διοικητική ή επιχειρησιακή λειτουργία των ΕΔ και φυσικά διατηρώντας μια ομαλή και εύλογη κλιμάκωση στο υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο βαθμολογικής εξέλιξης των Αξιωματικών, όπως αυτό διαμορφώθηκε με το (γ) σχετικό. 9. Ενδεικτικά, τα προτεινόμενα μέτρα (με βάση τους βαθμούς του ΣΞ) έχουν ως εξής: α. Στο άρθρο 91 σχετικού (γ), προτείνεται να προστεθεί εμβόλιμα μια επιπλέον παράγραφος (βλ. 3), με την ακόλουθη διατύπωση: «Αξιωματικοί βαθμού Υπολοχαγού και αντιστοίχων, απόφοιτοι ΑΣΣΥ που ονομάστηκαν Μ. Λοχίες και αντίστοιχοι βαθμοί, τα έτη 1990, 1991 και 1992, κρίνονται και προάγονται στο βαθμό του Λοχαγού και αντιστοίχων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2439/96, κατ’ εξαίρεση και μόνο για την κρίση αυτή (στον υπόψη βαθμό)». Ακολούθως να αναπροσαρμοστεί η αρίθμηση των παραγράφων του άρθρου που έπονται και παραμένουν ωε έχουν. β. Η Παράγραφος 6 του άρθρου 91, (γ) σχετικού, (Παράγραφος 7 μετά την ως άνω προτεινόμενη αναπροσαρμογή), να τροποποιηθεί ως εξής: «Οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 85 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται, από δημοσιεύσεώς του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως». γ. Στο άρθρο 27, (γ) σχετικού, κρίνεται σκόπιμο να προστεθεί στην παράγραφος 4 ένα επιπλέον εδάφιο με την ένδειξη (στ) και την ακόλουθη διατύπωση: «Αξιωματικοί που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ, οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2015, κρίνονται για προαγωγή στο βαθμό του Ταγματάρχη (Πλωτάρχη – Επισμηναγό), με τη συμπλήρωση τριάντα ένα ετών (31) από την κατάταξή τους στις ΕΔ (Σώματος ΑΣΣΥ)» ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ Είναι σίγουρο πως μάλλον υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης, που ίσως εξομαλύνουν και κάποιες αδικίες, αλλά η αδικία στην οποία υπόκεινται οι εισαχθέντες στις ΑΣΣΥ τα έτη 1988-89 είναι άνευ προηγουμένου. Και μην διαμαρτύρονται κάποιοι για την επανάληψη του δίκαιου αιτήματος μας, ακόμα και για την «αντιγραφή επικόλληση» κειμένου από παρόμοιες εισηγήσεις, γιατί είναι αναμενόμενο εφόσον το αίτημα είναι συλλογικό και τα επιχειρήματα εξόφθαλμα, συγκροτημένα, στιβαρά και συγκεκριμένα (τι να κάνουμε να ανακαλύπτουμε περιττολογίες?). Για να καταστεί σαφέστερη αυτή η εν λόγω αδικία σας (ξανά)παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα: Κατά το έτος ψήφισης των νόμων 3883/10 και 3865/10 στην ΠΑ υπήρχαν τρεις τάξεις Ανθυποσμηναγών (η 39η, η 40η και η 41η)προέλευσης ΣΤΥΑ (ΑΣΣΥ). Κατά το έτος συμπλήρωσης πλήρους πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας (35/35) οι υπόψη τρεις σειρές θα φέρουν τους κάτωθι βαθμούς: α. Η 39η Αντισμήναρχοι ή και Σμήναρχοι κατά την αποστρατεία τους. β. Η 40η Επισμηναγοί. γ. Η 41η Σμηναγοί. Δηλαδή… δύο (2) αξιωματικοί της ίδιας υπηρεσιακής προέλευσης και δίχως κάποιος από αυτούς να έχει τιμωρηθεί με στέρηση βαθμού, με δύο (2) μόνο χρόνια διαφορά στα χρόνια υπηρεσίας, έχουν τρεις (3) βαθμούς διαφορά. Είναι σίγουρο ότι αυτό δεν έχει ξαναγίνει στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας και υποθέτω και και σε ΕΔ άλλων χωρών. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΚΙΑ, ΠΟΥ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ? Και επειδή η αποκατάσταση της εν λόγω αδικίας είναι κυρίως ηθικής και όχι οικονομικής φύσης (το οικονομικό κόστος αφορά αφενός μικρές-μονοετείς διαφορές βασικών μισθών στα 31 και στα 34 χρόνια αφετέρου δεν επιβαρύνει το οικονομικό προυπολογισμό άμεσα αλλά σε βάθος οκταετίας) ελπίζουμε ότι η τροποποίηση της ημερομηνίας στην παράγραφο 2 άρθρο 91 του ν.3883/10 σε 31.12.2014 θα τύχει ορθολογικής αντιμετώπισης αυτή τη φορά. ΤΕΛΟΣ Όσες φορές και από όσους συμμαθητές μου και αν γραφεί δεν θα πάψει αν δεν διορθωθεί η ΑΔΙΚΙΑ που υφίστανται οι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ (90-91) και συγκεκριμένα για την ΠΑ οι 40-41 σειρές ΣΤΥΑ. Έξι έτη συνέχιση της αβλεψίας , οκτώ ερωτήσεις στην Βουλή των Ελλήνων από αξιότιμους βουλευτές όλων των κομμάτων, προσωπικές αναφορές συμμαθητών μου προς το ΓΕΑ, αγωγές που αναμένουν εκδίκαση με συνεχείς αναβολές από τα επιτελεία , ενημερωτικά προς την ηγεσία τόσο την στρατιωτική όσο και την πολιτική , υποσχέσεις ένα σωρό που λησμονούνται μετά από λίγο… Την ύστατη τούτη στιγμή παρακαλείται ο αξιότιμος κος ΥΕΘΑ όπως σταθμίσει την κατάσταση και ας αποδώσει επιτέλους δικαιοσύνη σε δύο τάξεις που …απλά ξεχάστηκαν στον Ν3883/2010.(λεγόμενα του τότε κου ΥΕΘΑ/2010) Το θέμα είναι ήδη γνωστό αναγνωρίζω κ΄ κατανοώ ότι ΔΕΝ είναι κουραστικό…