• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Ζαφειρόπουλος' | 5 Δεκεμβρίου 2018, 13:05

    Επί των §1 και 2: Πολλά συμβατικά αντικείμενα μπορεί να απορρίπτονται λόγω βλάβης κατά τους ελέγχους παραλαβής. Στις περιπτώσεις αυτές ο προμηθευτής κατά περιπτώσεις είναι υποχρεωμένος να τα μεταφέρει στις εγκαταστάσεις του για να τα επισκευάσει. Σε περιπτώσεις που αφορούν αντικείμενα υψηλού κόστους, δεν θα έχει τη δυνατότητα να τα αντικαταστήσει με άλλα. Άρα η πρόβλεψη αντικατάστασης των απορριφθέντων συμβατικών αντικειμένων με άλλα εύχρηστα πριν την παραλαβή των απορριφθέντων εκ μέρους του, είναι πρακτικά ανεφάρμοστη (π.χ. εάν απορριφθεί ένας σταθμός ελέγχου λόγω βλάβης, δεν είναι δυνατό ο Προμηθευτής να μας προσκομίσει έναν ίδιο σταθμό ελέγχου για να του επιτρέψουμε να παραλάβει τον απορριφθέντα). Επί της §3: Δεδομένου ότι δεν έχουμε ακόμη παραλάβει το αντικείμενο (δηλαδή θεωρητικά ανήκει ακόμη στον Προμηθευτή), ότι θα του επιβληθούν ποινικές ρήτρες για την καθυστερημένη παράδοσή του, αλλά και ότι μέχρι την οριστική παραλαβή το Δημόσιο καλύπτεται από την εγγύηση καλής εκτέλεσης και την τυχόν εγγύηση προκαταβολής, η πρόβλεψη §3 με την οποία του ζητείται επιπρόσθετη χρηματική εγγύηση για την παραλαβή από αυτόν των απορριφθέντων ειδών πριν την αντικατάστασή τους, θεωρώ ότι είναι δρακόντεια και πρέπει να απαλειφθεί.