• Σχόλιο του χρήστη 'K' | 11 Μαρτίου 2019, 14:32

    1. Το βασικό πρόβλημα της παρ. 3 περί "διπλοθεσιας" στο δημόσιο τομέα (αν ποτέ υπάρχει στην πραγματικότητα) έγκειται όχι στο ότι γίνεται εμπρόθετα αλλά στο ότι για να καταλάβει ο στρατιωτικός μία άλλη δημόσια θέση στην οποία πέρασε με διαγωνισμό, πρέπει να μεοολαβήσουν 5-9 μήνες μέχρι την τυπική αποστρατεία του και τον διορισμό του αλλού. Όμως η νέα θέση δεν περιμένει. Αντί λοιπόν να κινδυνεύει ο στρατιωτκός να χάσει τη νέα θέση ή να παραβαίνει το Νόμο, καλό θα ήταν σε τέτοια περίπτωση να γίνεται άμεσα αποδεκτή η αίτηση παραίτησης-αποστρατείας του. Αυτή είναι η λύση και όχι η επιβολή νομοθετικών εμποδίων. 2. Αν η διάταξη παραμείνει ως έχει, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το νδ 1400/1973 αφορά τους αξιωματικούς και μόνο. Νομοτεχνικά λοιπόν η προσθήκη "Το προηγούμενο εδάφιο εφαρμόζεται για το σύνολο του στρατιωτικού προσωπικού των ΕΔ" πάσχει, καθώς η ρύθμιση επεκτείνει τον τίτλο του νδ και διεισδύει σε άλλες ομάδες στρατιωτικών. Η "απαγόρευση κατάληψης δημόσιας θέσης" θα μπορούσε πιο εύστοχα να προστεθεί στους ειδικούς νόμους που ρυθμίζουν τα θέματα των υπαξιωματικών κλπ, κάτι που μακροπρόθεσμα διευκολύνει και τη νομική έρευνα. 3. Η προσθήκη "εφόσον δεν προβλέπεται διαφορετικά σε ειδικές διατάξεις" θα ήταν καλό να διευκρινιστεί πού ακριβώς αναφέρεται, έστω στην αιτιολογική έκθεση.