• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Ρ' | 12 Μαρτίου 2019, 22:56

    Σχετικά με την παρ. 3, το ΝΣΚ (πλειοψηφία και μειοψηφία) στη γνωμοδότηση που αναφέρετε στην αιτιολογική έκθεση, δεν αναφέρεται σε κενό νόμου που χρήζει συμπλήρωσης. Πέραν αυτού, η διάταξη αφήνει νομικά και θεσμικά μετέωρο το προσωπικό που υπηρετεί με βάση τις γενικές διατάξεις του Ν.1104/1980. Βάσει της προτεινόμενης ρύθμισης πλέον η χώρα μας δεν θα δύναται να εκπροσωπείται από στελέχη των ΕΔ όπως ο νόμος αυτός επέτρεπε. Τέλος, η απαίτηση συνεχούς υπηρέτησης που ορίζεται με τη γνωμοδότηση του ΝΣΚ, καταλύεται ούτως ή άλλως με την ανοχή της Υπηρεσίας να ασκούν τα στελέχη ιδιωτικό έργο, βάσει του άρθρου 63 παρ. 4 ΝΔ 1400/73. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απαίτηση συνεχούς παρουσίας του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού σε πολύωρες επεμβάσεις ιδιωτικού χαρακτήρα που έρχεται σε σύγκρουση με την απαίτηση του στρατιωτικού προσωπικού να είναι σε καθεστώς υψηλής ετοιμότητας όταν απαιτείται. Η διάταξη της παρ. 4 του άρθρου 63 ΝΔ 1400/1973, όπως έχει ήδη σχολιαστεί, εκτιμάται ως αναχρονιστική και αντιαναπτυξιακή, καθώς θεσπίστηκε σε εποχή ένδοιας επιστημόνων, σε αντίθεση με τη σημερινή εποχή της εκροής επιστημονικού προσωπικού στο εξωτερικό.