• Σχόλιο του χρήστη 'IΩΑΝΝΗΣ Σ.' | 13 Μαρτίου 2019, 07:47

    Αναφορικά με την παρ.1 του εν λόγω άρθρου εκτιμώ ότι με την προτεινόμενη ρύθμιση επέρχεται αδικαιολογητη παράκαμψη της ειδικής τεχνικής κρίσης της αρμόδιας υγειονομικής επιτροπής που εξάγεται με επιστημονικά κριτηρια σχετικά με τη μη δυνατότητα ενός στελέχους να συνεχιζει να καθισταται ικανός για τη στρατιωτική υπηρεσία με βαση την υγειονομική του κατάσταση. Άλλωστε, φαίνεται να προκύπτει και εσωτερική αντίφαση στη διάταξη καθώς για την εξέταση της αίτησης του ενδιαφερομένου στελέχους να παραμείνει στις ΕΔ λαμβάνεται υπόψη το κριτήριο των υπηρεσιακών αναγκών του κλάδου στον οποίο ανήκει, το οποίο όμως εξ ορισμού για τα δεδομένα του στρατιωτικού περιβάλλοντος συνδεεται και με την κατάσταση υγείας του στρατιωτικού προσωπικού που πρόκειται να καλύψει τις ανάγκες αυτές, η οποία, αυτονόητα, πρέπει να βρίσκεται σε τέτοιο επίπεδο που να επιτρεπει στα στελέχη να εκετελούν αποστολές και καθήκοντα συμβατά με την κατάσταση της ενεργού υπηρεσίας ή τουλαχιστον της υπηρεσίας γραφείου. Νομίζω ότι είναι παράλογο τα αρμόδια υγειονομικά όργανα να γνωματεύουν ότι ένα στέλεχος δεν μπορεί για λόγους υγείας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του στρατιωτικού επάγγελματος και είναι ανίκανο ακόμα και στην υπηρεσία γραφείου να τεθεί και να δημιουργείται νομική βάση για να παραμείνει με απόφαση μη υγειονομικού οργάνου. Δεν είναι πιο λογικό να τροποποιηθεί η παράγραφος 8 του άρθρου 24 του ΝΔ1400 (η οποία καταργείται) και να καθορίζεται ότι για τις περιπτώσεις που το νόσημα δεν ιαθεί, αλλά η φύση του δεν εμποδίζει το στελεχος για εκτέλεση υπηρεσίας γραφείου να τίθεται είτε στην ελαφρά υπηρεσία είτε στην υπηρεσία γραφείου?